არავის ვახვევ ჩემს ხედვას მაგრამ არ შემიძლია რო არ დავაფიქსირო
საერთოდ 1-1 რო იყვეს არ გავცლი იაპონურ ფდ-1 ამერიკულში
2005-2010 წლამდე ამერიკული სივიკები რას გავს ხალხო რა სიმახინჯეა აგერ სურათები და თქვენ თავად ნახეთ რა შედარებაა
(ნუ 2010-2013 კიდევ არაუშავს აი 2013 უკვე ლამაზი და მოხდენიულია ყოველნაირად ამიტომ თემის ავტორს ვურჩევ 2013 წლიანი იყიდოს ამერიკული მოიცადოს და ავარდება 5000$
ახლა ხანს გაყიდა ზემლიაკმა 5500$ ედო ფასი მარტო კარის დაზიანებით იყო ჩამოსული შესაძLოა 5200$ გაეყიდა ახალი განბაჟებული ყავდა
პროსტა ლურჯი ფერი იყო და მაგის გამო მოუწია განბაჟება დააგვინდა გაყიდვა
აჰა და შეადარეთ ზემოთ იაპონურ სივიკის სურათებს აქ დადებულ ამერიკულის სუირათები

* * *
და თუ მაინცა და მაინც არ გიგროვდება 5000$ და გინდა 4000$ ჩაეტიო მაინც ფორდ ფოკუზს გირჩევ არაფერი საგანგაშო და ისეთი არ აქ მაგის რობოტს არ არი ეგ ჰიბრიდის დუალ ქლაჩივით
(ასტრა ჰაში რობოტი იყო რუსეთის ცენტრიდან გამოყვანილი და თავის ხელით გაამექანიკა მეგობარმა არც არაფერი ზედმეტი ცერემონიები დასჭირვებია)
ფოკუზის შემთხვევაში კი არც ეგ არის პრობლემა არ ღირს ძვირი ეგ ნაწილი ყრია იბეიზე ანუ ეს ნაწილია რაც რთავს სიჩქარეებს ავტომატიკურად და თუ გაუბერა 5 წელში ერთხელ მაინც აჰა და იყიდი სხვა არაფერი აქ დასაწუნი ამ ფორდს 4000$ უკეთესი რა უნდა იყიდო ამავე წლის მარცხენა რულით ვერ ვხვდები
https://www.ebay.com/itm/TCU-AE8Z-7Z369-F-D...5.c100005.m1851https://www.ebay.com/itm/AE8Z-7Z369-F-DCT25...337348fe8c019e7და თუ მაინცა და მაინც ოემები გიყვარს ჩემისარ იყოს თუ ოემი არ არი ისე არაფერს ვყიდულობ მაშინ ეს
https://www.ebay.com/itm/OEM-TCM-AE8Z-7Z369...04AAOSwXSRbTyYKდა ისე ჩანს ეს ნაწილი არაფერი ცერემონია არ დაჭირდება ამის შეცვლას და საჭიროების შემთხვევაში არა გამორიცხული რო თავად შეძლო ამის შეცვლა და არც არაფერი დაგიჯდება ძმურად ეხლა ნუ მაძებნიებ ამის შეცვლის ვიდეოს იუთუბში თორე შანსი არა იქნება ნაჩვენები უცქერ 1-2 ჯერ და ეგა რა დიდი ისტორია შეილება უნდოდეს ახლა ამ ტვინის შეცვლას
17 არ ვიყავი ასტრა ჯი რო ვიყიდე დაბადების დღისტვის საჩუქარი გავუკეთე ჩემს თავს ნუ პირველი მაშIნა იყო თან და დიდი არაფერი ვიცოდეი 3 წელი ისე მემსახურა ხელოსანი არ დამჭირვებია 2002 წლიანი იყო 1.6 პრასტოი და არც რემენი მადარდებდა
თუმცა იყო რაღაცეები რისი შეცვლაც მიწია ეს იყო ეგერის კლაპანი სტერჟინი კალოტკა სტუპიცა ეს ყველაფერი თავად შევცვალე დამწყებმა თუმცა 3 წელში მომბეზრდა თან მინდოდა ისეთი ავტომობილი მეყიდა რომელის ამათუ იმ ნაწილების საჭიროების შემთხვევაში თავად შევძლებდი გამოწერას და ორიგინალის ყიდვას რასაკვირველია ახლის და ამიტომ ვარჩიე ჰონდები
თან კატალოგებიც არი ძაან მარტივად და ნებისმიერ ნაწილის კოდს შიფრავ ოპელისგან განსხვავებით ოპელში აბდა უბდაა და თან იუთუბ ტუტორიალებიც არ არი ჰონდასავით გავრცელებული ვინაიდან ამერიკაში ასტრაჯი არ იციან და შესაბამისად ვერც ვიდეოები დაიდება
ეხლა კი ისე ვარ ჰონდაში გასპეცებული იუთუბ ტუტორიალების და კატალოგებით რის ხელოსანი რა ხელოსანი თეგეტაში მყავდა ერთადერთი დიაგნოსტიკის მიზნიტ სუ ტყუილად გავისროლე ეგ 30 ლარიც და მერე მითხრა აი შეილება ჰაერს იპარავდეს სადმეიდან და მაგის გამოა რო ადგილიდან უცებ გუდავსო მერე ნახეთქო ვუთხარი აი მაგას სხვა დიაგნოსტიკა უნდა და ის ცალკე 30 ლარი ღირსო მევთქი არა პრობლემა ოღონდ იმ შემთხვევაში თუ აღმოაჩენთ პრობლემას და თქვენვე მომიგვარებთ აი უნდა დატოვო ცივზე უნდა ვნახოთო და რამე დღეს დატოვე ხვალ დილას ვნახავთ მანამდე კი გაცივდებათქო მევთი ადიოს ამიგო და გამოვქანდი დატოვე არა იხვი
ერთს ვიტყვი თუ გინდა ავტომობილით ისიამოვნ ყველაფერი უნდა შეისწავლო და თვითონ უნდა შეგეძლოს ყველაფრის კეთება
ერთადერთი რამ რაც არ ვიცი ეს ძრავის აწყობაა მარა ჰონდაში ძრავი იოლად არ ფუჭდება თან როცა მანუელით ვხელმძვანელობ და ოემის მეტს არაფერს ვაკარებ რამ უნდა გააფუჭოს
აგერ ფოკუზის რობოტის მუშაობის პრინციპი
This post has been edited by rere on 10 Sep 2019, 20:04