Nismоჰმ... ესე ვერ იტყვი... სანამ სტოკი იყო ჩემი და მარტო რაზდატკა გადავაკეთე 15-16 საც ვაწვევინებდი ჯიგრული გორაობით. 4.7 მყავდა. ტრასაზე 10-11 მინიმუმ უნდა.
ქარხნული რაზდატკით მინიმუმ 18 უნდა იანგარიშო, ეგეც გორაობით... თუ გაუყარე გამოუყარე 20+ ისე ხრაპავს რო არც კი სრცხვენია

მაგრამ ისეთი მანქანაა რო გინდა არ გინდა გაგექცევა ფეხი დამიჯერე... ამიტომ თუ სტოკი იქნება მანქანა 20 მაინც იანგარიშე წვა... თუ დალიფტული და დიდი საბურავებით და ა.შ. 24-25 დაწვავს, ტრასაზე სადღაც 12-13.
ნაწილები თავის კლასში იაფია სხვებთან შედარებით, გამძლე... ნუ ცოტა ისეთი თემაა... გააჩნია ვისთან გააკეთებ მანქანას ასე ვთქვათ... მე გრანდს ვანდობდი მარტო 1 პროფილაქტიკას და მანდ მომუშავე სასტავს და მანქანაზე პრობლემა მე არ მქონია, მეტყოდნენ ესაა გასაკეთებელიო? ვეუბნებოდი გააკეთე თქო. ვსიო ... ზოგს რაღაცეები ეძვირება, მიდიან 10-15 ლარით უფრო იაფად აკეთებენ და მერე ისევ ამათთან მორბიან გვიშველე რამეო...
თუ მოიფიქრებ მაგ კუზაოს დათრევას, ჩემი ბრატი აპირებს ეხლა ეკონომიურზე გადასვლას და სავარაუდოდ გაყიდის თავის მანქანას, თუ გინდა დაგაკავშირებ. დალიფტულია, საბურავები ჯიგრული ატეები აყენია, თხევადი გაზიც აყენია.
სხვა მანქანა კარგი რო ითქმეოდეს, ამ ეტაპზე მე არ მეგულება. თუმცა მოვიკითხავ კიდე...
1. Dodge Intrepid 2,7
2. Dodge Neon 2.0
3. Dodge Stratus 2.4
4. Jeep Grand Cherokee 4.0 242
5. Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8 230HP
6. Jeep Grand Cherokee Limited 4.7 V8 270HP
7. Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8 Unknown HP
8. Lincoln Navigator 5.4L V8 305HP