შენ იცინე და სწორადაც რომ მაგის ბრალია!!!!
მოკლედ, თუ გრუჩიტელის ტაოტია გატეხილი, ტაოტის ბზარიდან გამოსული ცხელი ნაკადი აღწევს საბურავებამდე.
(საბურავები იშრაშნება და მერე ზაფხულში ეგენიც ტყდება.)
ცხელი ნაკადი ამავდროულად აცხელებს სუპორტებს და კალოდკებს.
გაცხელებული კალოდკა ფართოვდება და უჭერს აპორნებს. ხდება ეგრეთ წოდებული "სამატარმაჟენია".
დაღმართში კი კარგია "სამატარმაჟენია", მაგრამ აღმართში ძალიან ანელებს მანქანა სვლას.
აღმართი რომ დაძლიო ბოლომდე აწვები გაზის პედალს.
ამ დროს უფრო მეტი და მეტი საწვავი მიეწოდება ძრავს.
ძრავი ვერ მოიხმარს ზედმეტ საწვავს და გააქვს გრუჩიტელში.
გრუჩიტელში კი რა გვაქვს???
დიაახ, კატალიზატორი!!!
დაუწვავ ბენზინზე კატალიზატორის პლიუსი ცხელდება საშინლად , დნებასავით და დაბლა იხრება უკაცრავად და ჩოილარივით,
ედება გრუჩიტელის რკინას და .....
აი აქ ერხევა ტესტერის პლიუს/მინუსს.