ბოდიში მეგობრებო,მაგრამ ჰაერზე ლაპარაკია ეს ყველაფერი...
ძველი მონდეო გყავდა და იმიტო წყევლი ყველა ფორდს?

მცდარი აზრია დამიჯერე, რუსეთი არაა ეგ მარტო ლადა რომ შემოგატენონ.
აქაურებს კითხე რამხელა გარბენით ყავთ ფორდები და თან ცოტას რო წვავს და გრამ ზეთს არ იკლებს
განხილვა თუ გინდათ და ა.შ. თუ შემეკითხებით დავწერ ჩემს აზრს ხოლმე და ისაუბროთ. ახლა კი დავწერ როგორ არის ფაქტებს რეალურად ,რაც ეგრე არის და მორჩა
მოხვევის კუთხე - მე მერსედესიდან გადმოვჯექი,იმასთან შედარებით ,რა თქმა უნდა უარესი მოხვევის კუთხე აქვს, მაგრამ არაფერი კატასტროფული, პრიუსთან შედარებით წესითუ უფრო ფართო საბურავებიც უყენია, საჭის ელექტრო გამაძლიერებელი ძალიან რომ არ გადაიტვირთოს არ უშვებს მეტზე. კი აჯობებდა უფრო დიდი მოხვევა,მარა არაა ეს კატასტროფა და ვაიმე რა ჩაიდინა ფორდმა.საერთოდ არაა პრობლემა. Fიუჟენს ვატარებდი უპრობლემოდ და და უფრო გრძელია ც მაქსზე.
კოლოფი - dsg -ს ადრე თუ გვიან მოეკითხება, ამას დროზე უცვალე ზეთი, 40-50 კმზე და არფერი მოუვა . და დსგ ცალკე თემაა კიდევ... განა ტოიოტას კოლოფს არ მოსდის არაფერი გგონია? ბენზინის ქემრის კოლოფს გამოუცვალე აბა ზეთი

აბა ფიტს შეუცვალე ზეთი აბა რომელიმე ვოლტს დაუგვიანე ზეთის გამოცვლა, მორჩა მერსედესის გამძლე კოლოფის დრო, 7გ ფაქიზოა უკვე. მოვლა უნდა მანქანას , 50კზე ზეთის გამოცვლა ძნელია?
ძრავი - არ ფუჭდება ძაან თუ არ ეცადე, და ზეთს არ ჭამს!, ძღინკიანი ტოყოტა კი არაა
ეკონომია- წვითაც და სერვისითაც ძალიან ეკონომიურია , ელემენტები რომ არ გაქვს საცვლელი ჯერ მარტო ეგ რამხელა ამბავია აკუმულატორების ქუჩა-ქუჩა ძებნა რომ არ გიწევს
ნავაროტკები,დიზაინი , თვითონ მანქანის ფასი იდეალურია ჩვენ პირობებში.
ქემრი ,რპიუსი და პრიუს ვ უფრო ძვირი ღირს ,მეტს წვავს და მეტი სერვისი უნდა ვიდრე ამათ, თან დიზაინით და კომფორტით ფორდის ჯობია.
გემოვნებაზე არ დავობენო არ დაწეროთ,დავობენ. და ფიუჟენისის ასტონ მარტინისს მისმგავსებულ ცხვირს შავე ქემრის ნუ ამჯობინებთ , მერე კანარეიკა რო დააყენოთ თორე თავს ჩამოვიხრჩობ
aladiniან აქ მომწეროს ,ან ფბზე დადოს ვიდეო .ან აქვე დადე ვიდეო