სალამი

ბევრის წერა მომიწევს ვატყობ

ვეცდები მოკლედ დავწერო.
ქემრი რაც არის ყველასთვის ცნობილია და ამაზე ბევრის წერა არც ღირს . ნუ მე ასე ვთქვათ უფრი
გავაკეთებ აქცენტს ჰიბრიდებზექემრის + რაც არის რათქმაუნდა გამძლეობა არ ითხოვს არაფერზე განსაკუთრებულ ყურადღებას . (მე თუ მკითხავ ძველი კუზაო V40 გამძლეობით ჯობია) წვა ჰიბრიდის საშუალო 7 - 8,5 ლიტრი
ეხლა რაც შეეხება ფორდ ფიუჯენს 2013 და ზევით
ჰიბრიდს (იგივე ფორდ მონდეო ევროპაში ) ბევრისთვის ახალი ხილია ასე თუ ისე და თუ შევადარებთ ქემრის და ამ ფორდს
გამძლეობას თუ არ ჩავთვლით ეს ფორდი ყველაფრით ჯობია ქემრის ყველაფრით !
ჩამოვთვლი რითი:
1) გარე ვუზუალით
2 ) სალონით
3 ) ხმის იზოლაციით ( აქ დაიწერა ქემრიზე რომ მშვენიერიაო დაბრძანდით "ცოცხალ" ფორდ ფიუჯენზე და მიხვდებით სხვაობას
4 ) ტარებით , მანევრირებით არც კი შეედრება ქემრის
5 ) ნავაროტით
6 ) წვით
რაც შეეხება ძრავს ჰიბრიდებზე დგას მარტო 2,0 უბრალო ატმოსფერული ძრავი აბსოლუტურად უპრობლემო .
ეხლა ამ ყველაფერს აფუჭებს ამ ფორდის კარობკა . რაც მართალია მართალი კარობკები აქვთ სუსტი სჭირდებათ გაცილებით მეტი ყურადღება ვიდრე ქემრის .
ჰიბრიდებზე პრობლემა გამოიხატება ყმუილით

როცა გადადის ბენზინის ძრავზე ( ნივის რაზდატკასავით ყმუის ან უფრო უარესად მძიმე შემთხვევაში) მოკლედ თუ ხმა აიკიდა თუნდაც სულ ოდნავ გაამზადე 700 -900 $ გარბენიდან გამომდინარე ეგ ჰიბრიდის და პლაგინის 1500$ ვოტ ტაკ

მიზეზი ფუჭდება ეგრეწოდებული პირველადი პადჩიბნიკი კარობკაში, რომელიც პასუხისმგებელია ელ.ძრავიდან ბენზინზე გადართვაზე . არ ვიცი ჩვენი "გურუები" თუ ისწავლეს ამის გაკეთება მარა არამგონია , ხოდა ამის მიზეზი კარობკაში ზეთის დონის დაკლება და ასე სიარული. არის კიდე მოსაზრება რომ მაღალი გაზის დროს ჩაჭერებით სიარულით ვითომ და იწვის კარობკაში ზეთი და შესაბამისად იკლებს ზეთის დონე რაც პრინციპში ლოგიკურია. ამიტომ მაგ ფორდებში სულ უნდა აკონტროლო კარობკის ზეთის დონე და ცვალო ყოველ 50 000 - 60 000 კმ-ზე.
რაც შეეხება ბენზინს :
მოკლეთ გეტყვი თუ პრობლემები არ გინდა მაშინ 2,5 პრასტოი ატმოსფერული ძრავი გაზსაც იტანს და ყველაფერს უნამუსო ძრავია . მარა ცოტა სუსტია ცხენებით
1.5 ; 1.6 არ გირჩევ მკვდარია მანქანა და ბევრი ბევრი პრობლემები აქვს მაგაზე აღარ დავწერ უკრაინელების რევიუებია უამრავი ამ ძრავებს აძაგებენ . რაც ვიცი 100% 1.5 ძრავი საერთოდ მალევე მოიხსნა წარმოებიდან . თუ ბენზინი გინდა მაინც დამაინც მაშინ 2,0 ტურბო ეგეც ორნაირია ერთი თუ არ ვცდები 190 ცხენით და მეორე 240 -ით ნუ ეგ ძრავები იმენა უხდება ამ მანქანას მარა გამძლეობით რა გითხრა აბა ..... კარობკები იგივე ოღონთ ცოტა სხვა სიპტომებით პანღურები იცის 2 ან მე 3 ში დ.ა.შ არც ზეთის შეცვლა შველის არც ადაპტაცია როგორც წავიკითხე . მოკლეთ აქაც პრობლემ ...
ერთი სიტყვით რაც მინდა დავამატო რაც მოვისმინე უკრაინელებისგან აღარ მახსოვს მიზეზებზეც ლაპარაკობდნენ იმ ვიდეოში ზოგს 70 000 გარბენზეც ენძრევათ და ზოგი 300 000 მილს გადის კარობკები

მოკლეთ ზოგადათ ასეთი სიტუაციაა ............
PS: აქვე მინდა დავწერო , იძახიან რომ 2016 წლიან და ზევით კარობკების პრობლემა გაასწორეს რამდენათ მართალია არ ვიცი .............
This post has been edited by GOZILA on 20 Feb 2020, 18:37