ხო რაღაცნაირია ვითომ ავანგარდული

იტალიური ფირმაა spath weels. 500 აქ მიცემული 2014 ში.
მე არ მომწონს თუმცა სტოკს ჯობია ალბათ მაინც. სტოკიც მოყვა 16 იანი ზამთრებით...
მეზარება მაგაზე ჩალიჩი თორე მე შევღებავი შავად მაგალითად და გარეთ წრეზე დავუტოვებდი
მარტო ნიკელს.
იმის მანქანა ისეთია უფრო მეტს იმსახურებს

შეცვალა თან მგონი.
guro
კი მოვლილია ტექნიკურ ოპტიკურად
ექსტერიერში დიდად ეს პლასტმასის კანტები არ მომწონს, ნუ არაუშავს მარა უკანა ბამპერი სპლაშნოი მატი პლასტიკი ძაან ნიტოა
თან გლუშაკის მილებითვის არა აქ ჭრილი გაკეთებული. მოკლედ ეგ თუ გავჩითე გამოსაცვლელია. ამ ეტაპზე ფერის აღმდგენი დამამუქებელი ვუყიდე მხოლოდ
გლუშაკის ბაჩოკი და დაბოლოება რემუსია

450 აქ გადახდილი ამაში.. ამ ძრავზე არაფერი ისეთი ეფექტი.
პლიუს მინუსები ახლა რაც შევამჩნიე
შუმკა აქ ძაან კაი. არ ველოდი კონკრეტულად ამ ასაკზე და გარბენზე ასეთს.(175000, 2008) გარედან არ შემოდის ხმა და ამის გამო უფრო წინიდან მოდის ძრავის...
უსიამოვნოთქო ვერ ვიტყვი... ვოლვოს 5 ცილინდრიანზე კაი იქნება ნამეტანი.
ძირითადი მატერიალები შიგნით რბილია და ხარისხიანი. პატარა პლასტიკებს დაწყებული აქვთ ჭრაჭუნი, მაგენს ანტისკრიპით მივხედავ
მინუსი> საჭეს უნდა ცალი ხელით მეტი ძალისხმევა, საწყის პოზიციაში ექაჩება ჯიუტად.

ცოტა ვიბრაციები გადმოდის ძარაზე და საჭეზეც, თავად მატორი წყნარად, ჩუმად მუშაობს. ალბათ პადმატორნებია სავარაუდოდ მოსლაბებული.
სტოკი ძრავის ხოდი არ ვიცი მარა ცოტა ზანტია ან გაზანტებული.
შეიძლება ინჟექტორების თემაა. ვნხოთ. ისედაც 100 მდე აჩქარება არა აქ კაი სტოკს 10.8 უწერია მგონი.
პრაშივკით თუა შესაძლებელი ერთი 15-20 ცხენი და ამდენივე მომენტი უკვე დინამიური გახდებოდა.
This post has been edited by shaknike on 10 May 2020, 13:13