მაგრამ ვერც პრადოს შევედარები და ვერც პორშეს

ჯერ ისედაც ქარხნული წუნებითაა ძრავი, გალოვკის გაგრილებას თუ არ შევავლე ხელი ბოლო ცილინდრამდე ადუღებული წყალი მიდის და გალოვკის მხარე ხო წარმოიდგინე როგორი ცხელი იქნება ბოლო ცილინდრისკენ, ამას რაღაც უნდა მოვუფიქრო, მამენტ კი მოვუფიქრე უკვე
VADA1 ბარი თამაში არაა, მაგ წნევაზე ჰაერი 80 გრადუსზე ადის მინიმუმ, მაგას გაგრილება უნდა, თითქმის გარემოს ტემპერატურამდე, თორე ძრავში შესული თუნდაც 50 გრადუსიან ჰაერს რო ბენზინი შეერევა და მერე 9.5-ჯერ შეიკუმშება ტემპერატურა სადღაც ჯოჯოხეთისაზე ოდნავ.ნაკლები იქნება და აალდება თავისით ბენზინი დროზე ადრე, ხოდა ეგეც შენი დამანგრეველი დეტონაცია.
ამ გაგრილების ეფექტს წყლის გარეშე ვერ მიიღებ.
ბმვ ახალ მოდელებში პირდაპირ შეფრქვევასთან ერთად ინტერქულერშიი ჩათხრილი წყლიტ სავსე (ცალკე ცირკულაციით) რადიატორი გამოიყენა და მაღალ ბუსტზე რო არ ეყო ეგეც მერე ადგა და წყლის შეფრქვევა გააკეთა როგორც ბენზინის ვსპრისკები აქვს ჩვეულებრივ ძრავებს ეგრე, პირდაპირ ცილინდრში გააქანა წყალი.
ანუ წყალს აფრქვევს ვსპრისკი და წყლიანი ჰაერი შედის ცილინდრში ხვდება ფარსონკა და იქედან იფრქვევა ბენზინი.
ტოესტ წყალ-ეთანოლის ნარევია მარტო წყალი არაა.
ნოკლედ არაა ეგრე თამაში 1 ბარი, ამ ჯართ ვოლგაზე ეს ყველაფერი გამოსაგონებელია და არაა ეგ ჩემი თემა, ჯერ მუღამში არ ვარ საჭირო დონეზე ალბათ

თორე დადნობამდე მივიყვანდი ბლოკს ალბათ

ბენზონასოსი მაღალგამტარიანი ვსპრისკები და მთელი ამბები სჭირდება ამ ყველაფერს.
ნეტა დამაქოქია, მერე ვიმსჯელებ დანარჩენზე.
9.5 თუ მექნა კომპრესია მივაწვები ერთი ცალი ტდ04-ით, აირტეკის ტურბინაა 2.0 იან ძრავზე 2500 აბაროტზე 0.8 ბარამდე ადის, ხოდა 0.4-0.5 შეიძლება გაუქაჩოს 2.3-იანს ბოლომდე რო არ გაყაროს ფრთები. 200 ცხენთან თუ მივიდა მერე ვიმსჯელებ მეორე მუღამში რო ვიქნები

ჯერ ბლოკირებულ ხიდზე და მერე დანარჩენზე კაპოტქვეშ, მამაჩემმა თუ არ გაჭედა

მერსედესში დაეტიეო ახლა მეჯაჯღანება, მაცადე ბებერ კაცს ჩემი ვოლგით სიარულიო