Guro_ხო ნუ გააჩნია ზოგს 20 წელი ყავს მანქანა და უსწორდება. მე მწყინდება
2 წელი რო გავა უკვე დილერთან ვიწყებ ხოლმე სიარულს და ჩალიჩს რო რამე ახალი გამოვაგდო

ბოლომდე არ მიწევს 3 წელი როცა ისევ გამოგყავს მაგათგან იბრუნებენ ადრეც. ჰონდა 9 თვით ადრე დაიბრუნეს ერთხელ.
პროსტა რო დათვალო თუ სელიები არაა და რამე სპეშელები 40K მანქანა სადღაც 400 ეღირება თვეში.
თუ დაემთხვა სეილები და კაი პონტში გაარტყი შეიძლება 300-350 შიც გაჩითო.
ეხლა ნახე 300 ად რო დაითრიო ეგეთი მანქანა 10,800 გამოდის 3 წელზე
რო იყიდო კიდე 3 წლის მერე ეღირება 20K მაგიტომ არის ზარალი ყიდვა.
ისიც გააჩნია რამდენს გაივლი იმ 3 წელში თორე შეიძლება 40K მანქანა 3 წლის მერე 10 ად ძლივს გაყიდო.
მაგალითად მე ეხლა ქამრიში ვიხდი 290$ მაქანა ღირს 29K სადღაც. ცოტა ნავაროტები აქვს უბრალო SE სთან შედარებით $2-3K ის.
დაზღვევაში 150 ვიხდი თვეში რაც მაგარი იაფად ითვლება ბრუკლინში.
დაზღვევის ფასი ბევრ რამეზეა დამოკიდებული შტატზე, ქალაქზე, უბანზე, მძღოლის ასაკზე, ჯარიმები, ავარიები და ა.შ.
მაგალითად 18 წლის ტიპი რო მივიდეს ახალი პრავით ბრუკლინში თვეში 2-3K ეტყვიან დაზღვევას

დაზღვევა ნებისმიერ მანქანაზე სავალდებულოა გინდა ლიზი იყოს გინდა ნახმარი.
გარბენზე ლიმიტი არის უმეტესად წელიწადში 10-12K მილი
მარა ეგ არაა პრობლემა მოგვარებადია

)
This post has been edited by thug on 4 Mar 2021, 06:44