FCB-87აი მე გეტყვი,მაინდამაც ჩემგან იცის და რაც აქვს ნანახი.
მამაჩემს ყავს პრიუსი 2013-იანი 2 წელი გახდება ეხლა ოქტომბერში.
ახალი ჩამოყვანილი იყიდა,უკან იყო ცალ მხარეზე მირტყმული ისე რომ კრილო გასწორდა და ვსო
131000 მაილი ჰქონდა გარბენი
1 პატრონის ხელში იყო სულ ტიპი ყოველ 6 თვეში სერვისს უტარებდა და უცვლიდა ყველაფერს.
რომ ჩამოვიდა ტოიოტას კალოტკები ეყენა ავარია რომ მოუვიდა 2 დღის წინ ჰქონდა შეცვლილი და ისევ ეგენი უყენია ნახევარი რესურსი ისევ აქვს

სულ ახალი იოკოჰამები ჩამოყვა თან.
მოკლედ ამ ორ წელიწადში გაიარა მამაჩემმა 40 000კმ-ზე მეტი, ძირითადად თბილისში მოძრაობდა და სოფელში კახეთში და ქართლში.
თბილისში საბურთალოდან ორთაჭალაში რომ გავიდეს სამსახურში და გამოვიდეს უწერს 60-70მპგ-ს
მოკლედ რა ქალაქში 4 ლიტრამდე აწვევინებს ტრასაზე 5-მდე საშუალო ავიღოთ 4,5 ლიტრი.
ასხამს გალფის პრემიუმს ეფიქსს მუდმივად
ზეთი 4ჯერ შეცვალა ცენტრში 0-20 ასხამს ტოიოტას უჯდება 150 გელა
ანუ ხარჯი ამ ორ წელიწადში
600 გელა ზეთები და ფილტრები
4,5 ლიტრი რო ვიანგარიშოთ 40000კმ-ზე საშუალოდ გამოდის 1800 ლიტრი
საშუალოდ ბენზინი 2.2 ლარი ლიტრი ამ ორ წელში
გამოვიდა 4000 ლარი ბენზინის ხარჯი.
ერთხელ ყავდა ამ გაზაფხულზე დიაგნოსტიკაზე საერთოდ არაფერი არ ანთებდა,არაფერი არ სჭირდა და პროფილაქტიკისთვის მიიყვანა რამე პრიბორების დაფა ხოარაა გადამწვარიო

ოღონდ მართლა

ამ ორ წელიწადში და 40000კმ-ზე მეტი საერთოდ არაფერი შეუცვლია. იმენა არაფერი ამას სიმართლეს ვამბობ მაკრინესაც გეფიცებით!
ეხლა მარტო მაგ საწვავის ხარჯი რომ აიღო ელანტრას დასჭირდებოდა 2,5ჯერ მეტი ხო?? 11 ლიტრი უნდა მინიმუმ ეგ ყველამ იცის.
ანუ 2 წელიწადში გამოუვიდა 10 000 ლარის საწვავის ხარჯი.
სხვა კიდე რა დასჭირდებოდა ღმერთმა იცის,მაგრამ მე მხოლოდ საწვავზე ვამბობ
ანუ 2 წელიწადში 6000 ლარის დანაზოგს აკეთებ პრიუსზე მხოლოდ ბენზინზე. 6000 ლარი კი 2000$ ია
ამას 2 წელიწადზე ვამბობ მხოლოდ და 40 000კმზე
ანუ რეალურად რომ იყიდო პრიუსი და არა ელანტრა პრიუსზე მხოლოდ ბენზინში დაზოგილი ფულით 6 წელიწადში შეგიძლია 10 წლის მერსო ც კლასი ჩამოიყვანო

დალშე თქვენ იცით მეგობრებო
მე მესმის ვთქვათ პრიუსის მაგივრად რომ იყიდო ლექსუს IS ან ც კლასი 10-12 წლის ან რავი E კლასი,ან რამე კროსოვერი და ა.შ.
რომელიც ბევვრად კომფორტულია და სასიამოვნო და ა.შ. და შეიძლება წელიწადში საწვავში 1000 კიარა 2000$-ით მეტი ხარჯიც გქონდეს მაგრამ ღირდეს ეგ ხარჯი და გისწორდებოდეს რა! ეგ მესმის და მე არ მყავს პრიუსი მაგალითად ვჭ მყავს პოლო და ეგ მიწვავს 8-9 ლიტრს მაგრამ მისწორდება,ორჯერ მეტი ხარჯი მაქვს მაგრამ მაღალი პასატკა აქვს,პატარაა,სწრაფია,თესლია და მისწორებს რა,სადაც მინდა მივდივარ რწყილივითაა

მაგრამ ელანტრა იყიდო პრიუსის ნაცვლად,ანუ იგივე დანიშნულების მანქანა უარესი ხარისხის,უფრო პატარა ფართის,რავი 10ჯერ ნაკლებ რესურსიანი და თან 2,5ჯერ მეტს რომ წვავს???
ერთადერთი რითია უკეთესი?ცოტა უკეთესი ვიდი აქვს ვიდრე პრიუსს??

აი ორივეს ვიდი #####ან მე მთლიანი ტოიოტას და მთლიანი ჰიუნდაის კონცერნების ვიდები და დიზაინრები რას გვანან საერთოდ რა ვიდზეა ლაპარაკი ღადაობთ თქვენ?