IL-28ერთ მანქანაში არ ჩამისხია ყველავფერი, ინფინიტი, ბმვ ლექსუსი, ამეებზე მაქ სხვა და სხვა სიმბლანტის და ვერსიის ზეთები ჩასხმული.
წინა მანქანებში დიდად არ ვატარებდი ექსპერიმენტეს, მაგრამ ამ სამეულში უფრო ღრმად და საინტერესოთ ვტესტავდი ზეთებს, რადგან ჰობი მაქ გაზაობა და შესაბამისად მაგ თემაში ზეთი იჩენს თავს,
ინტერვალი შეცვლის 5000კმ
ჩამოვწერ რომელ მანქანებში უმუშავია ჯიგრულად ჩემს ხელში ზეთებს, უმეტესობა არის ბიუჯეტური მაგრამ როცა ერკვევი ზეთებში და ლაბ ანალიზებში მარკეტინგის გარდა უმეტეს წილად არაფერში არ გხვდება ფურცელზე და არაფერ სასწაული არ ხდება ზეთებში. (სუფთა სინტეტიკა კიდე არავინ მოგატყუოთ 35-40--50ლ დაბლა არავინ მოგცემთ, მაგრამ არის აქედანაც ზეთები რომლებსაც ფასი დიდი აქ და ახლოს არა სუფტა სინტეტიკასთან)
Lexus IS250
ლექსუსის შემთვევაში დანასტროიკებული რომელზეც რედლაინი გადაწეული მქონდა და 0w20 ვგაზაობი სულ, ზანოსი, აუტობანი ტრეკი მთიანი მონაკვეთები ნაფეტვრები და ა.შ
1.ZIC X7 FE 0W20 (ყველაზე სტაბილურად მძლარი და ფასში გამომდგარი ზეთი მაგ სისქეში) ადრე ვიხდიდი 16ლ, და ასევე არის x9 0w20 უფრო უკეთესი მარა 18ლარამდე როგორც მახსოვს)
2.Wolf Ecotech 0W20 D1 FE (ესეც აგრეთვე კარგი იყო როგორც ზიკი მარა მეტი ღირდა)
3.Addinol Economic 0W20 (სულ ოდნავ იკლებდა, მთლიანბოაში კაი იყო, მერე უაზროდ გაძვირდა)
ამათგან არცერთს არ ქონია ზედმეტი ხმა და რამე, ასეთ რეჟიმზე იმუშავა ამ მანქანამ zic ზეთზე სხვა და სხვა ლოკაციებში
ანალოგიურად სხვა დანარჩენები ოღOნდ ბოლო 2 არ ქონდა უკანა წამყვანი და არ მისრიალია

Infiniti Q50S Hybrid Sport
1.ZIC X9 5W30 (ყველაფერი ხუთიანზე)
2.Wolf VITALTECH 5W30 D1 (აქაც ყველაფერი კარგად)
3.Fuchs Titan Supersyn D1 5w30 (ოდნავ დაიკლო და ყველაზე მეტად შეეცვალა ფერი)
ეს მონაკვეთი აქ ამ მანქანას ერთი 45-ჯერ ჩქარი ასვლა ჩასვლა გასული, გაცილებით მეტ დატვირთვაზე მუშაობდა ეს მანქანა მთიან მონაკვეთში ვიდრე ლექსუსი,
ZIC X9 5W30 არ იკლებდა საერთოდ მუშაობდა ჯიგრულად. 18ლ ღირდა ლიტრი.