2008 იანი პრიუსი მყავდა, 100 ათასი მილით ვიყიდე 15 ათასი მილი გავიარე ტაქსებში გავუშვი (არასდროს ქონია პრობლემა, ნუ მერე 200 ათას მილამდე რო ავიდა რაღაცეები აანთო, ჩემ ხელში მაგეებსაც არ ავანთებინებდი) 130-140 ათას მილზე უკვე წინა ამორტიზატორები გამოწურული იყო + ჩაშკებიც. (არა ვიტყუები, ცაპკის პაჩებნიკი შევუცვალე 350 ლარი მივეცი კაიაბას ფირმის იყო, გუგუნებდა ძაან)
მერე ქემრი მყავდა 2011 წლის ჰიბრიდი 75 ათასი მილით, იმენა ტუზი დამეცა, ბაგაჟნიკში იყო დარტყმული (ვნანობ რო არ დავიტოვე) 3 თვე მყავდა ეგეც ტაქსებში გავუშვი, ნუ 3 თვეში არანაირი პრობლემა არ ქონია რათქმაუნდა (თავის კლასში ამაზე კომფორტული მანქანებიც არის იაპონურები)
ეხლა მყავს პრიუს ვ 2012, 116 მილით ვიყიდე გავიარე 11 ათასი მილი (ნუ გასაკეთებელი ქონდა რაღაცეები, რაზვალნი ტულკები, კალოდკები წინა, სუხოის რეზინები შევუცვალე) ზეთი ძრავში და კოლოფში თავიდანვე, ჯერ ჯერობით პრობლემა არ ქონია არანაირი, ბატარეიკები მეთვითონ დავშალე გავწმინდე ყველა მუშაობს ხოშიანად. ეხლა ნაყიდი მაქვს ქარაუდიოზე შუმოიზოლაცია+ვიბროიზოლაციის ფირფიტები და ამ დღეებში დავაყენებ და ვნახავ რა შედეგს მომცემს.
ჩემ დას ყავს ტოიოტა ჰაილენდერი 2008-წლის ჰიბრიდი, ნუ მე დამყავს სერვისებზე, რაც მაგ მანქანამ გადაიტანა...ერთხელ რობოტზეც გავასწორე წინა ცხვირი ავარიაში მოყვა, წინა ამორტიზატორები შევუცვალე მერე, რავი იმენა ვირივით კი დადის (ნუ გამავლობა კლეობა) კოლოფი-ძრავი მუშაობს მგელივით.
ერთი პლიუსი აქვს კაროჩე ტოიოტას რო ძრავები + კოლოფებს არ აქვს რაღაც კატასტროფული ხარვეზები რა, ნუ ჰიბრიდებზე 180 ათასიდან ზეთის ჭამაო ისაო ესაო მარა PCV შეცვლა შველის მაგ მაბავს როგორც მე ვიცი, ჩემებზე არასდროს არ ჭამდა და არც ეხლა ჭამს რავიცი.
კაროჩე დასკვნა ესეთია, და ბევრ ქართველსაც გონია რო სიტყვაზე მანქანას რო ყიდულობს 100 ათასი მილი გარბენით იმას არაფერი ჭირდება, ნურასუკაცრავად, ეგეთ მანქანებს ამერიკაში არ უცვლიან სუხოის რეზინებს და სტერჟინებს, მაგრად კიდიათ, მაქსიმუმ ზეთი და სვეჩი შეუცვალონ, პირველი პრიუსი რო ვიყიდე ვინც ყიდიდა ის მეუბნებოდა არა ძმაო ზეთის შეცვლა არ უნდა ძრავშიო

იმაზე უკეთესს რას ჩაასხავ აქო (ეს ###ობა ბაზარი რო იციან ხოლმე) ზეთი რო გამოვაშვებინე ისეთი ფერი იყო გული გაგისკდებოდა.
კომფორტი + შუმოიზოლაცია, კაი მანევრი და ა.შ ტოიოტას ნაკლებად იმენა, ჯერ რაზვაროტი ქონდა სამივე მანქანას იმის დე

ნუ ის ქემრი რაც დევს ზევით ღადაობაა რა
This post has been edited by sandrobandro on 12 Jan 2021, 21:21