ვერ დამეთანხმები, იმიტომ რომ არ გჯერა რამდენს წვავს ფიუჟენი.
ერთადერთი,რატომაც დატენვადი ფიუჟენი არ მყავს,არის საბარგული,არ აქვს მნიშVნელოაბ მანქანს რამხელას საბარგული აქვს, სულ სავსე მაქვს

არამარტო ვიზუალურად და არამარტო ექსტერიერი ,ჩემთვის მანქანა ა დან ბ წერტილში გადასაადგილებლად არ არის მხოლოდ.
არც სალონი არ ვარგა მაგის ,არც დიზაინი არაფერი. ერთი ცოტას წვავს, მეტი რა არის ეკონიმია რეალურად? ნაწილია იაფი თუ რა? პრიუსის ყველაფერს ამნქანის ჩათვლის ცეცხლი უკიდია.
ფიუჟენის შემXტვევაშI კიდევ ლამაზი გამძე სედანი გყავს,რომელიც იაფიც ღირს და ძალიან ცოტას წვავს.
გეტყვი რატომ ყავს ბევრს პრიუსი და რატომ ამოსდით მზე და მთავრე მაგაზე - 90%-ს მაგათგან არ უნახავთ გამართული მანქანა ,როკმელიც არ გააწვალებს.უმეტესობა კიბო მანქანებისგან გადმოჯდა.
ეგ პრიუსი კიდე არ იტყობს კაი ხანი თავიდან მოუვლელობას თორე მანახე რამდენი გამართული პრიუსი დადის..
ეგაა მიზეზი, გადმოჯდა პრობლემური მანქანიდან ან საერთოდ პირველი მანქანაა,ნაკლების სერვისი დასჭირდა,ცოტა დაუწვა და ვსიო აღარ უნდა გვერდით გახედვა უკვე ყელში აქვს ეგაა და ეგა.
ვიზუალს ყოველთვის აქვს მნიშVნელობა,უბრალოდ შენ დაიკიდე ფეხებზე და არ აქცევ ყურადღებას .ბევრი ამბობს რომ ვითOმ არ ადარდებთ ვიზუალი, არადა არავინ იტყვის უფრო ლამაზ მანქანაზე.
მე ახლა ვიყიდე ვოლტი, მაგრამ არასდროს არ დავწერ, რომ ფიუჟენზე ლამაზია ან ჩემVთის დიზაინს აღარ აქვს მნიშVნელობა. უბრალოდ ავიტან, მახინჯიც არაა მამენტ
ესე ერთი მანქანის გაღმერთებას ვერ ვიტან დავწერე და კიდევ დავწერ რა, პრიუსის ჯგუფში აღმერთებენ პრიუსს და სხავ მანქანა არ ვარგა ე.ი რა

პირველი თაობა ლიფი არის თბილისშI უცებ შემოსაკატავებელი რა რა საც ქვია, 60კმ გვქონდა დაახ.
კლიარენსი ძალიან მაღალი აქვს ისე ძველ ლიფებს, ეგ კარგ გამავლობას გაძლევს ჩვენს პირობებში მაგრამ ,რა თქმა უნდა, იდიოტური აგდაწყვეტილებაა,ისედაც უჭირს მაგ უბედურს.
ძალიან მოქმედებს ტემპერატურა.
ახალში რეინჯი გაზრდილია,ამგრამ მე მაგ ფასში ,თუ 10სკენ გიწევს,ვოლტს ვიფიქრებდი ,ელექტრო მობილის ბონუსსს ვერ მიიღებ პარკინგზე,მაგრამ 100კმ+ბენზინი სულ გექნება...