გააჩნია რაშია სუსტი
კუზაო ჟანგი 0 სულ რო თოვლში და უბედურებაში ეგდოს,სულ რო კრასკები აცლილი ჰქონდეს ამათი კუზაო ჟანგს არ იკიდებს ისეთი აცინკოვკა აქვს,პრინციპში ყველა ვაგი მასეა მოყოლებული 1997 წლიდან.
ხადავოი უკვდავი აქვს უკეთესი და უფრო მოშნი აქვს ვიდრე ჯეტას,პასატს და კამრის,უკეთესი იმ პონტში რომ უფრო მოშნია და უკეთ მართვადი არ ფუჭდება ფაქტიურად რა თუ ადგილიდან აბუქსავე და აგაზავე იასნია ყუმბარებს დაერხევა
მექანიკის ყიდვას დსგ ჯობს,იმიტომ რომ მექანიკის ცეპლენია ცოტა ფაქიზია და შეცვლა სჭირდება 60-80-ზე ნუ გააჩნია შენ როგორ მოგიწევს,თან მექანიკა ცც-ს ყველა აგაზავებს ადგილიდან
დსგ 2011-დან ცოტა შეცვლილია,1-2 სიჩქარეები ცოტა დაგრძელებულია და იმდენად მოკლე არაა როგორც წინა ანუ ისე ხშირად არ რთავს ქალაქში...ნუ ისედაც ამისი DQ250 სველი დსგ რაცაა საკმაოდ გამძლე კოლოფია 250-ზე საერთოდ უპრობლემოა ზეთის შეცვლასაც კი არ მოითხოვს ისე რთავს ვერიგებ თან ძაან სწრაფად. ისე კი ყოველ 60-ზე შეცვლი და ეგაა,მაგის ზეთი ცენტრში ფოლცვაგენის 130 ლარი ღირს ლიტრი და 5-5,5 მიდის,ცენტრში 1000 ლარამდე დაჯდება.შეგიძლიათ FEBI ჩაასხათ იგივე 50-60 ლარი ღირს ლიტრი.მუშაობს ჩვეულებრივ. კარგი კოლოფებია საკმაოდ არანაირი გარტყმები და ა.შ. არ ახასიათებს.
ელექტროობა მშვენიერი არანაირი პრობლემა არ ექმნება.
აკუმულატორი სასურველია კარგი ეყენოს,ბევრი სისტემა აქვს შუშები,განათებები და ა.შ. და დინამოზე რო არ დააწვეს
და მივედით მტკივნეულ თემაზე

ანუ ძრავი
როგორც ძრავი თავისი სისტემით და ტექნოლოგიით ძალიან მაგარია,დაჟე ორჯერ გახდა წლის საუკეთესო ძრავი
თუმცა ორჯერ გაიწვიეს ამ ძრავის გამო მანქანები საილნიკების სისუსტის გამო ზეთს ჩამდა ძრავები რაც 2011-იდან გამოასწორეს,გაწვეული მანქანებზეც შეუცვალეს
თუ გამართულია ძრავი არანაირი უაზრო ზეთის ჭამა არ აქვს,ჩვეულებრივ შეცვლიდან შეცვლამდე მაქსიმუმ 300-600 გრამი დაიკლოს
ზეთის შეცვლა რეკომენდირებულია 7-8000მდე ნუ თუ ძირითადად ქალაქში დადიხარ 6-ზეც კარგი იქნება
ზეთი კარგი აუცილებლად და მთავარია ზეთის ფილტრი იყოს ორიგინალის ანალოგი(ანუ ამ ფილტრებს აქვთ 3 კლაპანი სამმაგი შრე,არის ფილტრები რომელთაც 2მაგი აქვთ მხოლოდ და ეს ზეთის წნევას ძრავში ურევს),ამიტომ აუცილებლად შესაბამისი ფილტრია საჭირო მანის ფილტრია ძალიან კარგი ნუ კიდევ 1-2 ია ეგეთი ანალოგი.
ეს ძრავი ბენზინზე არის ძალიან მგრძნობიარე,საქრთველოს პირობებში რომპეტროლის პრემიუმის გარდა სხვა არაფერი უნდა მიაკარო აბსოლიტურად თორე დედასუტირებს ბენზინის ფილტრს და შესაბამისად მერე იჟექტორებს.(პირადი გამოცდილებიდან ვამბობ )
ბენზინის ფილტრი ბენზონასოსთან ერთად იცვლება და ღირს 450 ლარი. მაგრამ თუ გაბიდნულია შეიძლება გაირეცხოს 100 ლარში გამოხვალ
სვეჩები უნდა კარგი,არანაირი მერვე პოლკი,ელიავა და ქინძობები, ავტობანში ნჯკ კარგია 42 ლარი ღირს თითო,დენსოც წავა რა მაგრამ ნჯკ ჯობს,ყველაზე კარგი ვარიანტი ცენტრს აქვს Vჭ-ს ნჯკ-ები 59 ლარი ღირს თითო 20%-საც გაგიკეთებენ ფასდაკლებას ცც-ს კლუბის ადმინია მანდ გლავნი მეხანიკი. თვითონაც ეს ჩემნაირი ცც ყავს.
მოკლედ ზეთის წნევა ძრავში უნდა იყოს 0,8-1,5 ბარის ფარგლებში ნაკლები ან მეტი პიზდეცია
90% ცც-ს მახავიკზე ერხევა რაც გამოიხატება დაქოქვისას ფრუტუნით იქოქება დიზელივით 400 ლარი ღირს მახავიკი მეორადი,ახალი 800 მარა მასე კაი ხანი შეგიძლია იარო 100K-ს გაგატარებს

რაკარუკი არუნდა ჰქონდეს ძრავს არანაირად არცერთ დროს,თუ დაქოქვისას აქვს ე.ი. ცეპია დაჭიმული(მაგასაც ამოწმებენ) ცეპის შეცვლა დამჭიმებით 800-1000გელა ჯდება მარა 150-200K-ს გაგატარებს
ბაბინები იბრიდება ხშირად თითო 70-120 ლარი ღირს რა გააჩნია სად იყიდი და რომელს სასურველია ყველა ერთად შეცვალო მარა ცალცალკეც მოჟნა არაა პრობლემა
მთავარი პრობლემა იჟექტორებია,ბოშები თითო 200 ლარი ღირს და ბენზინი ბრიდავს აქაური(ანუ რომპეტროლის გარდა ცუდი რო ასხა) ეგეც ერთი თუ დაიბრიდა და შეცვალე დიდი შანსია მეორეც მიყვეს და როდის მიყვება კაცმა არიცის. ყველა რომ შეცვალო კარგია მარა ძვირია
იჟექტორი რო იბრიდება ეგრევე უნდა გააჩერო მანქანა და ევაკუატორით წაიყვანო თორე მასე რო ატარო ძრავს გაჭედავს დაამტვრევს ყველაფერს.
მაგის იჟექტორები არ იწმინდება, 4 ბარით მოდის ბენზინი ბაკიდან ბენზონასოსით და 42 ბარს აკეთებს ეგ იჟექტორი წვის კაბინაში როცა ჩვეულებრივ ძრავზე 7-8 ბარით უშვებს

აუცილებლად კარგი ხარისხიანი ანტიფრიზი ჩაასხი(ნუ ეს ყველა მანქანაზე ასეა) რო გოჭი არ შეჭამოს და პომპა არ დაბრიდოს,გაგრილებაზე არ აქვს პრობლემა ამ ძრავს,მთავარია კარგი ანტიფრიზი და არც პომპა და თერმოსტატი ღირს ძვირი პომპა 100-150 ლარის ფარგლებშია. მარა ნუ არმოსდის არაფერი რა..
კონდიციონერის ფეჩებს ექმნება პრობლემა იჭედება ცუდი ანტიფრიზის გამო ნადებით და ა.შ. და რადიატორი იჭედება ნახევარზე ცივს უბერავს ხოლმე ხშირი პრობლემაა,რეცხავენ მერე მარა 60 ლარი ჯდება და 100-150 ლარში ახალ რადიატორს იყიდი და შეცვლი კიდეც.
რავი სხვა არაფერი რა..დალშე ოქროა პროსტო აი ეგ ცვლადი ნაწილები ხარჯია და რავი ხალხს ეგ მანქანები 4-5ში რო უნდათ მერე იჟექტორები რო შეცვალონ და 800-1000 ლარი გააგდონ ძაან ეძვირებათ.
არადა აი ვაფშე სხვა კლასის მანქანაა რა ჭ204 ც კლასში ჩაჯექით და მერე ცც-ში და მიხვდებით რასაც ვამბობ..ბევრად ხარისხიანი და მაღალი კლასია რა..
სვლა აქვს უთესლესი,ძააალიან სასიამოვნო,ძალიან კარგი აუდიო სისტემა და ხმის იზოლაცია
პომპაზე მაგალითად ჭ204-ის პომპა 1700 ლარი ღირს მაგალითად

სხვა დანარჩენზე არაფერს ვამბობ და ც250 რაცაა ანუ 1,8 ტურბოზე იგივე სისტემის ძრავია,15 ლიტრი ქალაქში

3,0-ები რაცაა იმათაც ცეპის პრობლემა აქვთ,პახოდუ 18-20 ლიტრს წვავს როგორც არაფერი და იმის სერვისში ცც-ს იყიდი
ასე რომ მერსედესიო რო ამბობენ ეგრე არაა
მე რა მანქანასაც ვყიდულობ ყოველთვის ვყიდულობ უკვე ჩამოყვანილს,ვამოწმებ ჯარიმებს,ვნახულობ კარფაქსს და ვცდილობ იქ 1 პატრონის ხელში იყოს მხოლოდ,ქლინ ტაიტლით და არავითარ შემთხვევაში არ ვყიდულობ წინა დაზიანებით.
ჩემი ცც-ც ასე ვიყიდე და ვისგანაც ვიყიდე ტიპმა 6 თვის წინასწარ გადახდილი დაზღვევა მოაყოლა,პლუს ყველაფერს თეგეტაში უცვლიდა და ყველა ინვოისი ჰქონდა.
მიუხედავად ამ ყველაფრისა
აგვისტოს დასაწყისში ვიყიდე და სანამ ვიყიდდი წინა დღეს შეუცვალა პატრონმა წინა აპორნები თავისი კალოტკებით თეგეტაში და 560 ლარი დაუჯდა ფასდაკლებით.
რომ ვიყიდე შევამოწმე და აბსოლიტურად გამართული იყო მანქანა.
აგვისტოს დასაწყისში ვიყიდე და 1 თვე არაფერი დასჭირვებია
პატრონმა გამაფრთხილა რომპეტროლის პრემიუმს ვასხამ მხოლოდო და რავი წავიყრუე რა
მე ვასხამდი პრემიუმს ოღონდ ვისოლს,ლუკოილს და გალფს პრემიუმზე ნაკლები არ ჩამისხია მაგრამ ვურევდი რა
მერე ზეთი შევცვალე ვალვოლინი ვთხარე კაი 200 ლარამდე დამიჯდა
მერე ანტიფრიზიც შევცვალე 15 ლარი მივეცი და 1 თვეში გოჭი გამიხეთქა

იმენა შეჭამა კაი 400 ლარი მაგის შეცვლა დამიჯდა
მერე ზატო 28 ლარიანი ანტიფრიზი ჩავასხი ვისწავლე ჭკუა 70 გელა
მერე 2 თვის თავზე ვიბრაცია აიკიდა მანქანამ და რო შევამოწმე ძრავის და კოლოფის სამივე რეზინა იყო განადგურებული,რკინა რკინაზე ედებოდა,ქარხნულები ეყენა და შეცვალე კაი 600 ლარი ეგ დამიჯდა
მერე პერებოი აიკიდა იმ ბენზინების გამო და ბენზინის ფილტრიდან მაზუთი გადმოვიდა რო გავარეცხინე საშინელება ხდებოდა ეგეც 100 ლარი
მერე მაგან ერთ იჟექტორს დაურხია და ერთი ბაბინაც დაიბრიდა და რაღაც კოლექტორის პლასმასი პლუს ზეთის შეცვლა ეგეც 650 ლარი.
კიდე სვეჩები შევუცვალე ქარხნულები ეყენა მაგრები და აქცია იყო თეგეტაში დენსოებზე და ვიყიდე მაინც დავუყენე თუმცა თIთქოს ისინი უფრო ჯობდა ეგეც 130 ლარი.
ხადავოიზე არაფერზე ხელის დადება არ სჭირდება აბსოლიტურად ყველაფერი არის იდეალურ მდგომარეობაში ერთი უკანა კალოტკები მაქვს შესაცვლელი 20%-ზეა და ავტობანმა ტექსტარებში 110 ლარი მითხრა და იგივე ტექსტარებში ამბოლმა 160

მოკლედ რაც ვიყიდე იმის მერე გავატარე სულ 6000კმ დაახლოებით რა და გავიდა 5 თვე ამ 5 თვეში სრულიად გამართულ მანქანას დასჭირდა ესენი რაც ჩამოვთვალე და გადავიხადე 2000 ლარი დაახლოებით+- ანუ 400 ლარი თვეში ფაქტიურად მაგრამ ვერ ვწუწუნებ იმიტომ რომ ისეთი რამეები შევცვალე რაც რავი ცვლადია რა...ჩვეულებრივი ცვლადი ნაწილებია
არც ჩექი ანთებს და არაფერი,წვავს ისე როგორც ქარხნული,იდგავს ისე როგორც ქარხნული 197000კმ აქვს გავლილი,მუშაობს ყველაფერი იდეალურად ეხლა მანქანას რაც სჭირდება არის ეგ უკანა კალოტკა რაც ვთქვი,ლაბავოი გამებზარა კენჭი მომარტყა ტრაილერმა ეგეც 190 ლარი შეცვლით და ჭერის და სტოიკების აბივკა მინდა შევცვალო ჩამობერილია რა და ამათი სენია ეგეც 300 ლარი. კოსმეტიკური თემები.
მე ის მომწონს რომ ელექტროობა და ა.შ. კომფორტის თემები იდეალურადაა თან ჩემი ლუქსია და დიდი სხვაობაა ლუქსსა და ჩვეულებრივს შორის
This post has been edited by mind_auger on 4 Jan 2022, 16:29