გააჩნია შემთხვევას
არის შემთხვევები, როდესაც შეკეთება დიდ ხარჯებთან არის დაკავშირებული. მაგალითად, 3 თვის უკან Opel corsa c 1.3 დიზელზე ზეთის ნასოსი გაფუჭდა, კარგად არ აკაჩავებდა, დავიკიდეთ და ბოლოს გავიდა გაღმა (კი დადიოდა, თუმცა, ხმა აიკიდა და მალე გაჩერდებოდა ალბათ). რო გავხსენით, იმდენი რამე იყო შესაცვლელი, რომ აზრი არ ჰქონდა. ბლოკი და კდელები იასნად კაი იყო, დიზელს იცით როგორი სისქსი კედლები აქვს და არაფერი ემართება. კლადიშები, კალენვალი, რასპრედვალი, ზეთი ნასოსი და რავი, ყველაფერი დასაცვლელი გაგვიხდა. ჯერ მაგის მოძიება და მერე თანხები თქვი. + გალოვკას შლიფოვკა ჭირდება ხოლმე რემონტის მერე და მაგან თუ გააპარა და არ დაჯდა, დაიწყებს წყლის ადუღებას და ა.შ. ამიტომაც 800 ლარად ვიყიდე პირდაპირ ძრავი და ჩავდე. ეს ალბათ დაბალ ბიუჯეტური მანქანის თემაა და მაგიტომაც. მაგალითისთვის X5 E70-ზე ბენზინის ძრავებს ისეთი ფასი აქვს, რომ ნაწილები ალბათ იაფი დაჯდება უფრო.
კიდევ ერთი ფაქტორია რემონტის თემაში. თუკი ახალ ნაწილებს გაუშვებ, ბაზარი არაა, ჯობია, ეგ არის ზე-იდეალური. თუმცა, თუკი დაშლილებში უნდა იყიდო, აზრი არ არქვს ეგრე, წადი ბარემ და ნამუშევარი ძრავი დაითრიე, იმასაც ხო იგივე ნაწილები ექნება. დროსაც იგებ და ნერვებსაც.
This post has been edited by Amigo-Amo on 29 Sep 2023, 10:23