QUOTE (g.o.o.n.e.r @ 10 Oct 2023, 12:08 ) |
ზევით უკვე კი დაგიწერეს პრინციპში.
რადიატორის გარდა კიდევ რჩება სისტემაში სითხე. სრულად არავინ შეგიცვლის, ამიტომ მე ჩემით ვცვლი.
უნდა ჩამოასხა რადიატორიდან და ძრავის ბლოკიდან, მერე გამოხდილი წყალი უნდა ჩაასხა, დაქოქო, გაახსნევინო ტერმოსტატი, ფეჩი უნდა ჩართო. სისტემა რო დატრიალდება მთლიანად, მერე უნდა გააცივო და ისევ თავიდან უნა გაიმეორე საფეხურები. სანამ მთლიანად თეთრი წყალი ჩამოვა, ასე 5-7 ჯერ მაინც დასჭირდება ამ პროცედურების გავლა. მერე უნდა იცოდე, სისტემაში რა რაოდენობა გამოხდილი წყალი დაგრჩა, რომ მერე მაგის მიხედვით ჩაასხა ანტიფრიზი რო 50/50ზე დასვა კონცენტრაცია.
მოკლედ, საჩალიჩოა, მარა მთლიანად ასე იცვლება.
ზოგი თერმოსტატს ხსნის და ეგრე ჩალიჩობს, სხვა გზებიც შეიძლება არსებობდეს, მარა მე ასე ვცვლი და გაგიზიარე მაინც |
მერე მადენი საჩალიჩო როა როოგორ ვინმე დალოცვილები არ არიან ახლა ვისაც საშულება არ აქ მაგდენი ჩალიჩი ხო საშIნელებაა დროს რო თავი გაანებო ხელუკუღმათი კამდა ხო არსებობს

და ვინმე ჯიმშერა ძია სადმე პროფილაქტიკაში როგორ არაა გერე რო ქნას აბა რადიატორი კრანს ყვეალ მოუშვებს და რაც ჩამოვა მოუჭერს და დგეფავს შიგნი ანტიფრიზს