Mr_Zumდაბალი ხმა,მყისიერი აჩქარება და თავისებური ხმა ელექტომობილის უმთავრესი თვისებებია,ვის არ მოეწონება, მეც დიდი სიამოვნებით დავსისინებ ^^
მე ქალაქშI რეინჯი მაქვს 100 კმ, რეალურად სავსებით საკმარისია,ნუ რაც მეტი,მით უკეთEსი,ამგრამ მეტი,მეტ ხარჯს უდრის.
quattroჩემი კომენტარი აშკარად არ მოგეწონა, უბრალოდ წაიკითხე, მინუსი ეწერა და ეს რა დაუწერიაო.
ფუ,ხიხია ,მოაცილე მეთქი ხო არ დამიწერია? მე ურბალოდ ხაზი გავუსვი ,რომ ამბობენ ზეეკონომიურია,მორჩა აშენდებიო,მთLად ეგრე მარტივადაც არაა მეთქი.
იმისათვის რომ მაგ ეკონომიურ სტილზე გადახვიდე თავიდან კარგად უნდა შეიბერტყო ჯიბეები.
ეკონომიურია თუ არა? ზოგადად -კი მაგრამ ყველაფერი ფარდობითია ხო?
თU ეკონომიაზე მიდგა საქმე, შეიძლება შენ იმდენს გადიხარ,რომ თავიდან ზედმეტის გადახდის, ინფრასტრუქტურის მოწყობის ხარჯები და ა.შ. კაააი ხნის მერე ამოიღო და მაქეიდან უნდა გადაყწვიტო გიღIს თU არა ზედმეტის გადახდა და რატომ. იგივეა ჰიბრიდსა და ბენზინის სტადნარტულ ვერსიებს რომ ადარებ,ბენზინს ცოტას რომ წვავს,ხომ არ ნიშნავს რომ უპირობოდ ეკონომიურია? უმეტესად ფასში ძალიან დიდი სხვაობაა და წვაშI ზოგჯერ ძალიან მცირე ,ამას ემატება რესურსიანი დეტალები.
შედარებას რაც ეხება ვადარებ ჩვეულებრივ ნორმალურ ჰიბრიდს ან ნორმალური მანქანა რომ მოგივა,მ მაგალ;იტად ფიუჯენის ჰიბრიდი,რომელიც ვიოდზეც ნორმალურია, წვაც კომფორტიც,ყველაფერი მისაღებია და ელექტრტომობილი.
მოთხრობის დაწერის გამო მომიტევეთ
თუ წაკითხვა დაგეზარებათ შეჯამებას ვიტყვი : პირადად მე დატენვადი ჰიბრიდი მყავს,99 % რაც ეგ მანქან მყავს ელექტო მოუდით დავდივარ დავსისინებ და ძააალიან მისწორებს, ეკონომიაც მაქვს საწვავთან შედარებით,თვეში 20-40 ლარს არ ვცდები ხოლმე.
მაგრამ ამავდროულად, ძველი გუგუნა,გემრიელი მანქანები ძალიან მიყვარს,ხმა, სიჩქარის ცვლა, ტარების ემოცია, ე36 კაბრიო მაყვდა მექანიკა, ამით 20ით გორაობა მეტ ემოციას მაძლევდა დ ატარების ჟინს უფრო მიკამყოფილებდა ,ვიდრე ამ ელექტროთI სისინი,ორივე კაია. დავიტოვე უფრო პრაქტიკული ,ამგრამა რ ნიშნავს რომ საუკეთესო გადაწყვეტილებნა მივიღე .
რავი თუ მზეობას ვწერ,პირდაპირ მითხარით
Nescafe13ეგ ძველი ბოლტებიც კარგი ტიპებია,ამაგის სიმაღლე,მეტი წინაღOბას აძლევს,მარა თბილისის ქუჩებში ძალიან მააგრი სატარებელია,მანქანაც კარგია (ცეცხლი რომ ეკიდებოდა ეგ დავიივწყოთ ცოტა ხნით

მერე გაიწვიეს და მოდულები შეუცვალეს )
ახალი მოდელები განსაკუთრებით ლამაზებია
Mr_ZumP ში გადართვა არ იზამდა, ეგეთI ღილაკები როგორც წესი foolproof არის,იდიოტობა რომ არ ჩაიდინო კაცმა.
ბოლომდე წავიკითხე რაც წერია ინგლისურად, ავარუდი მუხრუჭი არ გამორიცხავს ABSის აქტივაციას ,არ უნდა გავარდნილიყო თუ საჭე არ აიღო მძღოლმა
l.kარ მომიძებნია ინფო,უბრალოდ ჩემი ვარაუდია :
პარკინგ კონტროლი ვაბშე არაფერ შუაშია,მანქანის გაჩერება არ შეუძლია მაგას ,აუცილებელია პირობები შესრულდეს, დაბალი სიჩქარე, იპოვნოს ადგილი,გაზომოს მანძილი,ცოტა გაცხდეს და შემდეგ მხოლოდ
მონაყოლის მიხედვით შეიძლება ან დუალ მოტორი იყო,ან უბრალოდ ინეციით სიარულია , თუ 50 მეტრი ისრიალა და მერე გადავიდა ე.ი ან მძღოლი ან ავტოპილორი ცხილობდა მანქანის მართვას/დამორჩილებას
რატომ მოხდა -
თუ ელექტრო პრობლემა იყო, ან კაბელი თუ დაზიანდა აან ინვერტეს თუ შეექმნა ზოგადად პრობლემა და დაამოკლა და მოტორს არასწორი სიგნალი გაუგზავნა, შეიძლება ამან აუძულა მოტორი,რომ გაჩერებულიყო/დაბლოკილიყო თვლები, შეIძლება მოტორს შექმნა პრობლემა, უხეშად რომ Vქტავთ მაგნიტი ატარებს/ატრიაოლებს და ამავე მაგტნისტ შეუძლია გაჩერება.
მეორე ვარიანტია - პროგრამა .ელექტრომობილებში და არამარტო სასიცოცხლოდ მNIშვნელოვბანია გამართული სოფტი, ელექტრომობილებში არის ხოლმე ან პროგრამული შეცდომები ან ელექტრომექქანიკური შეცდომები,რა დროსაც გამართUლოი მუშაობა ირღვევა , პროგრამა ,სენსორები მართვიკს ბლოკები არიან პასუხისმგებლები ,რომ მკვეთრი დამუხრუჭEბვისას, ავარიის საშიშროებისას ავტომობილი მაქსიმალურად სწრაფად და უსაფრთხოდ გაჩერდეს. სენსორების დამხარებით პროგრამა წყვიტავს, როგორ იმოქმედოს, მაგ. მკვეთრი მნუხრუჭისას მთელი ძალით უნდა გამოიყენოს რეგენერაციული მუხრუჭები, ანუ ელექტრო ძრავის უნდა დააგდოს ინერცია,მაგრამ ბრუნავი მომენტი თU მაღალია, უნდა გათიშოს და წნევა უნდა გაუშVას ხუნდებში,ფიზიკურად რომ მოედოს დისკებს, ზოგჯერ ან პროგრამული ან მექანიკრი შეცდომისას ეს გადასვლა არასწორად ხდება და შეიძლება ან მუხრუჭEბის გარეშე დარჩე ან შეიძლება დაგიბლოკოს საბურავები.შეიძLება სენსორებმა მისცა ბლოკს არასწორი ინფრომაცია.
შეიძლება რომელიმე მართვის მოდულმა აღმოაჩინა სერიოზული პრობლემა და უსაფრთხოების მიზნით თორქი დააგდო მკვეთრად,რამაც პარალელურად აგრესიული დამუხრუჭEბაც გამოიწვია.
ეს ყველაფერი არის ვარაუდი და სანამ მანქანის logებს არ ნახავს ექსპერტი და არა 20 ლარიანი დიააგნოისტიკა, ვერაფერს იტყვიან 100%იანს.
ისე თვლები თუ მთლიანად დაიბლოკა ,საპირორსპიროზე გავარნისასა უნდა მოსრიალებულიყო და ალბათ მაგის წინ დაწჯახა მაგ ფიტს.