არა მარტო პრარა მაგი იმიტომ მოყავთ მაგაითანდ რომ ჩვენიი რაოდენობის მსოახლეობა ყავთ თითქმის. მეტი არაფერი თორემ ისე ტრამვაის რაც შეეხება პრაღაზე ბევრად უკეთესი ვაგონები სხვებს ყავთ მაგალითად რუსეთის ვაგონები მაგარიააა ძააან მინდაააააააააააააააააააააააააააააააააა
* * *
ტრამვაის კაბინაში ვინ ხართ ნამყოფი?
ჩემ ტავს არ ჩავთვლი რადგან მე ნამყოფი კი არადა ლამის ყოველდღე დამყავდა ვაგონი, ძალიან ადვილია მისი ტარება, დაბლა პედალზე ფეხი უნდა გედოს რომელიც ძალიან მორჩილია (ანუძალაობ არ უნდა რომ ფეხი დაააწირო ისეა ვერც კი გრძნობ) ეს პედალი არის "საგანგებო-მუხრუჭი" ანუ მას თუ ფეხს აუშვებ ვაგონი ბორბლებს მასინვე აჩერებს და თუ სწრაფად მიდიხარ კაი ნაპერწკლების ყრით გაჩერდება ანუ ეს არის ექსტრემალურ სიტუაციაში გამოსაყენებელი ტორმუზი გი ამუშავებს მაგნიტებს ალბათ ყველას შეგიმჩნევიათ ბორბლებს შორის ჩამოკიდული გრძელი რაღაც პრუჟინებზე ჰოდა ეგ არის მაგნიტები თითო 120 კილოა ანუ როცა ვაგონივერ ჩერდება მარტო ბორბლების ტორმუზით მაგას აუშვებ ფეხს და მაგნიტი რელსზე ეკრობა მთელი ძალით და აშეშებს.

ესეიგი გიდევს პედალზე ფეხი და ხელის რიჩაგს რომელიც სამართავი წინ და უკან წევ ეს არის სულ
ხეის რიჩაგს აქვს წინ "სვლა" 4 გადასრთველი ხოლო უკან "მუხრუჭი" 5 გადასართველი. მათ შორის შუააა არის 0 რომლის დროსაც ვაგონი არც მუხრუჭებს და არც სიჩქარეს არ არეფს უბრალოდ მიგორავს. პიველ სიჩქარეზე ვაგონი ნელ ნელა კრეფს სიჩქარეს მეორეზე გაცილებით სწრაფად იღებს სიჩქარეს მაგრამ აქ უბრალოდ განსხვავებაა სიჩარის აღების სისწრაფეში თორემ პირველ და მეორე სიჩარის საბოლოო მაჩვენებელი ერთი და გიგვეა.
მესამე სიჩარარე არის სამუშაო სიჩქარე რომლითან ჩვეულებრივ უნდა ატარო ქალქში ვაგონი მაქსიმალური სიჩქარით ანუ 75 კმ/ს.
ხოლო მეოთხეს ქვია "გარბენი" ანუ მაქსიმალური სიჩქარის მისაღწევად არის ეს. თუ ადგილიდან გაჩერებულ ვაგონს პირდაპირ მეოთხეშI მისმეც სიჩქარეს ის მოწყვეტით იძვრება ადგილიდან და ძალიან სწრაფად იღებს სიჩქარეს. როგორც მოგეხსენებათ ტრამვაის არ აქვს სიჩქარის გადამცემი კოლოფი და ასეთი რარაცეები რაც შიგაწვის ძრავის მქონე ტრანსპორტს აქვს ამიტომ ის სიჩქარეს გაცილებით სწრაფად კრებს ვიდრე ბენზინის ტრანსპორტი. (არ ვგულისხმობ მანქანებს) ანუ ტრამვაი ნებისმიერ შემთხვევაში ნებისმიერ ტრანსპორტს აჯობებს ქალქშI გაჩერებიდან გაჩერებამსე მისვლაში.
ჩვენ ტრამვაბში მე პირადად ჩემი ტვალით მაქვს ნანხი ავაკრეფინეთ 110 კმ/ს 189 ვაგონს დეპოში სწორ ხაზზე. 2003 წელს.
მან ეს სიჩქარე გარბენის გამოყენებით აკრიფა 27 წამში.
და თუ გავითვალისწინებთ რომ ეს ახალ ვაგონი რომ იყოს და საკონტაქტო სადენიც და რელსებიც სრულ წესრიგში რომ ყოფილიყო ალბათ უფრო მალე აკრეფდა დარწმუნებული ვარ.
ვაგონს უყენია მაქსიმალუირ სიჩქარის დამცავი 65 კმ/ს ზე რომ მეტის აწევი საშუალებას არ მოგცემს თორემ ეგ რომ მოიხსნას მასქსიმალური სიჩქარეა 100-120 შორის.
ტროლეიბუსისთვის ასეეთი გარბენი არ არსებობს რადგან ეს საკონტაქტო სადენისთვის მავნეა შეიძლება გაწყვიტოს.