Liosurgგეთანხმები 100 % -ით.სიმშვიდე მგონი არასდროს გვეღირსება.
გადმომაქვს ამ თემაში ჩემი დაწყებული პოსტი
დავათვალიერე ძველი თბილისის სურათები ,მართლა უმაგრესია, თითქოს 100 წლით უკან გადაინაცვლე დროში.ლამაზი ,ზღაპრული,წყნარი ქალაქი.კარგია ,რომ შევინახეთ ეს ყველაფერი მომავალი თაობისთვის.
90 წლებიდან დაიწყო ახალი ეტაპი თბილისის ისტორიაში ,2003 წლიდან უახლესი.ევროპულად შეღებილი ძველი თბილისის უბნები ,სოკოსვით ამოსული "ევრო" პალასები ,გადატენილი ქუჩები ,ბილბორდები,ცხოვრების სწრაფი რითმი .მოკლედ თბილისი მალე დაემსგავსება ნებისმიერ მსოფლიო "ბიზნეს სითის",და დაკარგე\ავს იმ თავის განუმეორებლ კოლორითს.შეიცვალა არა მხოლოდ თბილისი ,არამედ თბილისელიც.მოკლედ ზოგს მოსწონს,ზოგს არა.
ხომ არ ფიქრობთ რომ ეს პერიოდიც უნდა შევუნახოთ მომავალ თაობას ?
დახედეთ სურათებს და მიხვდებით რომ ეს ყველაფერი უკვე ისტორიაა.
ველი თქვენ პოსტებს და სურათებს და სხვა მასალას.
1977 წელი .ერთადერთი მერესედესი გაჩერებულია რუსთაველზე
ამ სურათის საინტერესო კომენტარი.....
Peter, my Muscovite friend couldn't get over it - in Tbilisi there were more imported cars on the road than in Moscow.... "These anti-social Georgians spend all their money on cars and clothes," he hissed.... Still, this Mercedes, bought on the gray market from an embassy in Moscow, may have been the only one in 1977.... Things have not changed - cars and clothes - only today the cars are brand-new Lexus, and the clothes are copied from Italian models. And in 2001 Merab showed up in a perfectly restored 1968 Mercedes-450 - his 20-year-old Soviet Zhiguli had given up - and this one had been available second hand, bought from a foreign export-import corporation on a European scientific research grant.... Who am I to judge?
მიმაგრებული სურათი