2002 ში 11 ნომერიც დადიოდა გადასასვლელ ხიდამდე და ეგ გაუქმდა იმის გამო რომ მიწისძვრა იყო. და ამაგას მიაწერეს სინამდვილესი მიზეზად მოსდეს.
ლინდაგებიც აყარეს უკვე 12 ნომერისაც სარაჯიშვილის მეტროდან დაწყებული დიდუბის ჩათვლიოთ და გადასასვლელ ხიდამდეც და გზაც დააგეს უკვე. ბეტონის გამოყოფებიტ და შუაში განათების ბოძებით.
ხოლო სარაჯიშვილის მეტროდან დაწყებული ბოლომდე ზაჰესის ჩათვლით რელსები კვლავ არის უბრალოდ ბოძები დაჭრეს ზოგგან და ხაზები კი დიდი ხანია დახსნილია. ვაგონებიც ეხლახან დაჭრეს დეპოში აქამდე ვაგონები მტელი 1 და 3 თვე დეპოში იდგნენ მოხსნის დღიდან ჩამწკრივებულები.
მონრელაში არა მაგრამ ტორნოტოში კარგი ტრამვაის სისტემა არის და კვლავ ძველი 1970 წლების ვაგონები დადიან "სიელარვი" და "ეიელარვი" ჩვეულებრივები და გადაბმულები" ანუ ასე იშიფრება "კანადიან ლაით რეილ ვიქლ"
ანუ "კანადური ტრამვაი" რომელთაგან პირველი 200 ვაგონი ჩეხეთსი ხოლო დანარჩენი სულ კანადაში წარმოებდა.
ხოლო მეორეები ანუ გადაბმულები იშიფებიანა სე "ართიუქულეითიდ ლაიტ რეილ ვიქლ" ანუ გადაბმული ტრამვაი ეგენიც კანადურები ყველა ავგონი უკვე არის 30 წლის ზემოთ მაგრამ ბრწყინვალედ გამოიყურებიან მაგრამ მტვარობა ფიქრობს "სიელარვიების" შეცვლას წელსვე უკვე ახალი შკოდას გადაბმული ტრამვაებით. რადგან უკვე ვაგონები მორალურად მოძველდნენ მიუხედავად იმისა რომ ფიზიკურად მშვენიერ მდგომარეობასში არიან.
აი
"CLRV" რომელიც უკვე ზუსტად 38 წლისაა. და რა მააგრ მდგომარეობაშია

ეს კი "ALRV" რომელიც 21 წლისაა.