ი შეიძლება რუსები მაგარი დებილებია რიან მაგრამ ხომ ხედავ მაგათგან შესყიდულეი ვაგონები რამდენს ხანს გვეყო ტან კარგ მუშა მდგომარეობაში
საქმე იმაშია რომ უცხოური ტრამვაის საყიოდლად საჭიროა ვიწრო ლიანდაგის დაგება ეს უფრო კარგიცააა
ჩვენი და რუსები სატანდარტია 1524 მმ ხოლო ევროპის და ამერიკის უმრავლესობი 1435 ანუ ეს არის სტანდარტი და ასე უნდა იყოს ხოდა მაშინ ევროპული ვაგონებიც წავა.
* * *
რუსულ ტრამვაებს იმიტომ ვიძახი რომ ისინი გაცილებით იაფია უცხოურზე რომელიმე უცოხური ქვეყანა თუ მეგობრობის გამო ახლა ფასს დაააკლებს ეგ სხვა საქმეა მაგერამ რუსული ახლა ცვენთვის ყველაზე იაფია.
მე პირადად არის ტრამვაიეს ვაგონების ოდელები როლებიც ძალიან მოწონს ზოგიერთები არა ყველა ტანაც უნდა გავითვალისწინოთ როგრი რელიეფი გვაქვს
"დაბალძირიანი" ტეამვაები ჩვეი აღმართი დაღმართის უკლონებს რომ გავითვალისწინებტ შეიძლება აგ გამოგვადგესსსს
ამიტომ ვანიჭებ უპირატესობას რუსლუ ტრამვაებს.
მაგალითად უკრაინული ტრამვაის ლტ-5 სურათები რომ დავდე ეგ ვაგონი ძალიან კარგია და შეიძლება ჩვენ შევისყიდოთ იმიტომ რომ უკრაინა მეგობარი ქვყანაა და უფრო ადვილად ვ.
ვიყიდით
"თან უნიკალური იქნება რადგან ეგ ტრამვაები" მხოლოდ 4 ეგზემპლიარია მოსკოვში და მხლოდ აქ იქქნება.
ლტ-5 არის უკრაინული ვაგონი და არის ძალიან რბილ ვაგონი რომლის მოძრაობაც საერთოდ არ იგრძნობა და ახლანჯულ რელსებს ისე რბილად გადადის რომ მოსკოველები გაკვირვებულები იყვნენ ასე რბილად და უხმაუროდ როგრ დადისო



* * *
ჩვენებური სტილის რელსები სანკტ პეტერბურგში


ნახეთ რა "ბრწყინვალე" მდგომარეობაში ზუსტად მაგონებს დიდუბის მოსატრიალებლტა რომ კვეთავდა ჩვენი ტრამვაი მატარებლის ხაზს იმას გავს ზედგამოწრილია აი ეს არის გახსნიი რელსები ჩვენტან ყველგან მიწისქვეშ სულ ესეთი გახსნილი ლინდაგები იყო და მიტომ ურახუნებდა ტრამვაიიიი "ამას თუ კიდევ აქამდე ვერავინ ხვდებოდა და ეს ბუნებრივი ეგონა" არვიცი მაშნ რარა ვთქვა.

კაპიტალურად გარემონტებული ჩვენებური "კტმ-5ა" ხომ ლამაზია?

ქალაქი ბრნო ტრამვაი "ანიტრა" ასეთიც მინდა თბილისში ძალიან მუშა და მოშნი ვაგონია ხეე შუა ვაგონი აქვს დაბალძირიანი და დანარჩენი ორი მაღალძირიანი ეს კარგია

ტორნოტოს ტრამვაი "სლრვ"

პარიზი ტრამავის ლიანდაგების დაგება 2006 წელი ეს ახალი ხაზი მტელ ცენტს კვეთავს აი ასე უნდა რელსების დაგება ამას ვადა გარანტიისა აქვს 45 წელი ხომ მაგარია.
ხედავთ რეზინის ფილებს გვერდებზე რომლებიც უხმაურობას უზრუნველყობს. ხოლო ბეტონში ჩასმული მთლიანად რელსები კი უზზრუნველყოფენ მათ ადგილზე დარჩენას ანუ ისინი აქეთ იქით არ გაიწევს.


მილანის ძველი ტრამვაი 1550 მოდელი რომელიც 1928 წელს გამოდიოდა და დღემდე დადის მილანშიც და აშშ ში სადაც მილანიდან ჩაიტანეს დიდ პარტია და სან ფრანცისკოში დღემდე დადიან და უსაყვარლესია მოდელებია მოსახლეობისთვის

უკრაინული ტრამვაის "ლტ-5" ის მართვის პულტი იმ ვაგონისა ზემოტ რომ სურათბეია