აი ტრამვაის სქემა რომლეიც იყო ადრე 1989 წლიდან და მერე ნელ ნელა დაიწყეს მოხსნა და 2006 წლამდე მოაღწია.
აი ეს მარშრუტები უნდა აღდგეს ამის სრული საშუალებააა და გზებიც შესაბამის მდგომარეობაშია.
მაგრამ პირველ რიგში უნდა აღდგეს 12 ნომერი ზაჰესიდან დიდუბემდე ბოლოს რომელიც დადიოდა რადგან იქ ტრამვაის დეპოა და იდეალური ადგილია ის დეპოც უნდა განახლდეს.
ხოდა მაგას მიებმება ზემოთ 3 ნომერი რო დადიოდა ზღვაზე ეგ ტრამვაი და ივლიდ როგორც დადიოდა დიდუბე თბილისი ზღვა.
მაგის მერე წესით უდა ღდგეს 11 ნომერი გადასასვლელ ხიდამდე და ეგ რო აღდგება ავტომატურად დიდუბის მეტროდან გადასასვლელ ხიდამდე ივლის 1 ნომერი. შემდეგ ლოტკინზე 6 ნომრის ხაზი და მერე 2 ნომერი რომელიც ახტელის ქუჩაზე ტრილადებოდა (ეს ხაზი მაგარი ლამაზი იყო).
ხოლო რაც შეეხება გლდანში ესეც შეიძლება აღდგეს მშვენივრად. 8 ნომერი დიდუბიდან რომ დადიოდა.
ეხლა ამათი აღდგენა უნდა დაწვრილებიტ განიხილოს და გარკვეული მაქვს რა ჯდება ერთი კილომეტრი ტრამვაის ხაზის დაგება ტანაედროვე "ლრ55" ტიპის ხაზის სისტემსთ ლიანდაგები ისმევა რეზინაში და ჯდება ბეტონის ფილებში რომელიც ეგრევე ეწყობა გზაზე და იგება უფრო სწრაფად და ესეთი დაგება უზრუნველყობს უხმაურობას და უვიბრაციობას.