აი ეს არის ტბილისის ტრამვაის რელსი გადასაბმელში აი ასე იყო სულ აბდა უბდა ერთამნეტს დაცილებული გაფუჭებული პირდაღებული
სწორედ ამნაირ ადგილებში ტრამვაის ბორბლები რო ურტყამდნენ მაგიტო იყო ხმა და ვიბრაცია ასფალტის
ამას ქვია "ტრამვაის იამკა" ზოგი იძახის ტრამვაის რა იამკები აქვსო უკვირთ აი ეს არის სწორედ იამკა აბ წარმოიდგინეთ ავტობუსი ტავისი რბილი ბორბლით რო ცაარტყამს მიწიან გინდაასფალტიან იამკაში ის უფრო ძლიერია თუ ტრამვაის ვაგონი რკინის ბობლით ზედა რელსიდან ამ გამოწეულ ქვედაზე რომ დაეხეთქბეა მაგიტო იყო ჯახუნი მაგრამ თითინ ვაგონში ეს არ იგრძნობა ძაან და ხმა ისე ძაანა რ შემოდის სამგიეროდ იწვევს ვიბრაციას.
მაგალიტად ასეთიოვე ლიანდაგი იყო (ისე სულ ესე იყო იშვიათი ადგილები იყო რო არ ყოფილიყო გაფუწებული ისიც ავწალაში ბვერგან კარგად იყო) სარაჯიშვილზე და ერტხელ ვიდექი ცვეულებრივ ნაპირზე და ავტობუსს ველოდ როცა ტრამვაი დაიძრა სარაჯიშვილიდან გურამიშვილის მიმართულებიტ და სპეციალურიად დავაკვირიდ ჰოდა არანაირი ვიბრაცი არ ქონდა და როგორც კი ბრბლემბა ამნაირ ცავადნლი რელზე გადაიარეს და ჩასხეს ეგრევე ასფალტი ჩემს ფეხებქვეშ ვიგრძენი როგრ შეინძრა თითქოს ზემოტ ამოგარტყა ასეთი შეგრძნება იყო.
და მაგიტო გეუნებით რომ ტრამვაიზე ნუ მსჯელობთ ჩვენი ტრამვაის ლინდაგებიტ დავაგონების მდგომარეობით რადგან ტანამედროვე რელსები არის საუკეთესო ისინი რეზინაში ჯდება და სრულიად უხმაურო და უვიბრაციოა. ეს მე კი ამოვიგონე უცხოელი გამომგონებლების დამტკიცებულია და უკვე ფართოგამოყენება აქვს მსოფლიოში.
აჰა დატკბით მაგრამ ისიმართლე რომ გიტხრათ ძაან მენატრება ნეტა ესთი ყოფილიყო და ყოფილიყო. ჩემე პირადა არანაირ გავლენას არ ახდენდა რო ურახუნებდა ხანდახან ვაგონი არც ი მესმოდა ეგ იმას ესმის ვინც ყურადღებას აქცევს მაგის ბრახუნს.
და ბოლოს და ბოლოს ჩვენი ავტობუსები ისე ხმელად ურტყამენ იამკებში მთლიანად ზანზარებენ ტრამვაი არასდროს არზანზარებს ეგრე
ხო კიდევ ტრამვაი არასდროს არ ყირავდება გვერძე ეს შეიძლება მოხდეს მხოლოდ ძაან უკიდურეს სემტხვეავში და კიდევ ტრამვაია რასდროს არ ფეთქდება. რაც ხელს უწყობს ხალხის სრულიასდ გამოსვლას ვაგონიდან ამს ტუ ცეცხლი წაეკიდება ასევე ტრამვაი სრულიად დენიზოლირებულია ტროლეიბუსი არა ტროლეიბუსზე დენი გადმოდის ხაზი თუ ზედ დაედო.
ტრამვაი დენს ატარებს კარკასიტ და უშვებს ბორბლებით ლიანდაგებშI ასე რომ ხალხს არ არტყავს დენს. ეს ყველაზე დიდი დამსახურებაა
რადგან ტრამვაისთვის არის ფაზა ის სადენი საიდანაც დენს იღებს 550-750 ვოლტი ძაბვით და უკუფაზა ანუ ნული არის ლიანდაგები დაგინახიათ ალბათ ნაპერწკლებს რო ყრის ტრამვაი ბობლებში ეგ იმიტომ ხდება რომ ცვენ ლინდაგებს არ ქონდა დამიწება და მაგიტო პირველ სიჩქარეს ვერ იღებდნენ ვაგონები ზოგიერთ ადგილას. ანუ პირდაპირ მარალ სიცქარეზე უნდა მიგეცა ადგილიდან რომ უცბად დაძრულიყვნენ.
* * *
რა მაცხოვრებელების საჩივრებზ ეგაუქმდა რეებს იძახი კაცო.
პირიქიტ 3000 ხელმოწერა შეგროვდა მაცხოვრებელებში ტრამვაის 11 ნომრის და 3 ნომრის აღდგენაზე ზრვაზე და გადასასვლელ ხიდზე და უგულავამ არ მოაწერა ხელი
მოსახლეობას არაფერი არ უჩივლია
გადასასვლელ ხიდთან მსოახლეობას რამდენიმეს ფული მისცეს და ც ემენტი რომ ლაინდაგებზე დაესხათ და ეს მერიიდან გააკეთეს რადგან მერე ეს იმ მსოახლეობამ თითონვე აღაიარა ტრამვაის დეპოში იყვენე მოსულები.
მე ვერავინ მასწავლის ამათ მაქინაციებს ყველაფერი კარგად ვიცი რაც ცაიდინეს.
მაფია მაფია მაფია ავტობუსებისსსსსსს
მოსახლეობას ტავი დაანებეთ ვსაც გინდთ კიტხეთ იქ მაცხოვრებლებს ტრამვაის აღდგენაზე მომხრე იქნება რატქმა უნდა კარგი ტრამვაის. რადგან გაკეთება ნიშნავს ახლის გაკეთებას.