მე ამოწევის მიზნიტა რ ნიქმნია კიტხვა მქონდა და დავწერე ეგ დათომ მიტხრა უბრალოდ.
ხოლო რაც შეეხება მას ტრამვაების სეკვეთა ვის როგორი უნდა ეგ ხდება ამრტო ევროპულ და ამერიკულ ფირმებში და გერმანულში.
ხოლო რუსები უშვებენ სერიულ მოდლებს აი როგორც ჩვენტან იყვენენ ეგენი არის დღემდე მსოფლიოში ყველაზე დიდი სერიული ნომერი ტრამვაების 14769 გამოუშვეს. ეგეთი
ეგ ფირმა ახლაც უშვებს ტრამვაებს ძალიან წარმატებიტ და მათი ვაგონების ღირებულებაა 7 000 000 რუბლი. იაფია ხომ ისე. არადა საკმაოდ კარგი ვაგონებია დიზაინიტაც და მონაცემებიტაც.
"კტმ-19" არის ეს ოფიციალური სახელი მარა ამის მერე მოდიფიკაციები ჩაუტარდა და უახლესია ეხლა აი ეს "კტმ-19ა" ამათ უშვეებენ ჩელიაბინსკის ოლქში ქალქ უსტ კატავში ისევე როგორც ჩვენ ყოფილ ვაგონებს ესენიც იქაურებია
2007 წლიდან უშვებენ ამათ.
და რირს 7 000 000 დან 7 500 000 რუბლამდე იაფია საკამოდ ხომ რას იტყვი მაგრამ ვითომ რუსები მოგვყიდიან??? ისეტი ურთიერთობა გვაქვს რომ. ისე აკრგი ვაგონებია და თბილისითვის ზედგამოწრილია. ჩვენი რელიეფისთვის აღმართებში ძალიან ღონიერია.



ესეც ნახევარპანტოგრაფი რომელიც საჭიროებს კარგ მდგომარეობაში მყოფ საკონტაქტო სადენს.

ესეც სალონი სხვა სურთებიც მაქვს აი ახალის სუფტას ძალიან აკრგი სალონი აქვს.

აი ეს კი ჩვენი ვაგონებია "კტმ-5" ძალიან საყვარლები არიან ესენიც და მინდა ვტქვა რომ ამათ გაცილებით კომფორტული სკამები აქვს ვიდრე ახლებს სალონი ამ ვაგონებს კარგი აქვთ ძალიან უბრალო დ იზანი უკვე მოძველდა.
ეს ვაგონები დღემდე ყველაზე იდეალურ მდგომარეობაში შემონახულია ქალქ მოზირში მოლდოვაში. მიუხედავად იმისა რომ ყველა მათგანს უკვე შეუსრულდა 23 წელი მაინც იდეალურ მდგომარეობაშI არიან.