"გატრამვაებაზე არ არის მე არავის კომენტრარს არ დავტოვებ უპასუხოდ რაც ჩემს კომენტარს ეხება მე დავწერე ერთი სიტყვა თუ არ გინდათ ტრამვაი მაშI იმგზავრეთ ავტობუსებიტ მეთქი და შენ მოაყოლე მტელი დავთარი დამერე პასუხი აგგეცი და ეგრე ასე რომ შენ დაიწყე გენაცვალე.
ითუმეტეს ისეთ აბსურდული არგუმენტების მქონე კომენტარებს რომლებიც შენ გააკეთე წაგეკიტხა ტრამვაების ტემა და მაგ იგივე სიმღერას არ დაწერდი რაც იქ უკვე დაწერეს და აზრიც სეიცვალეს ახსნა განმარტების მერე. გასაგებია
არ მიკვირს რომ საქართველოსი ცხალხს ტრამვაიზე მცდარი წარმოდგენები აქვს შექმნილი ეს არის ცვენი ტრამვაის ბოლო 20 წლის მდგომარეობიდან გამომდინარე თორემ როცა კარგი იყო მაშინ ყველას უყვარდა.
მითუმეტეს თანამედროვე ტაობას ვგულისხმობ. მაგრამ ბევრი მომხრა (ვისაც ტვინი უწრის და მომავლისკენ იყურება) საწვავი ილევა და დენი არ გამოილევა ასე რომ მომავალი ტრამვაებისაა ამას ამტკიცებ ევროპა ამეირკის კურსი სწორედ ტრამვაების განვითარებაზე და ისეთი დონის ტრამავები ყავთ და აკეთებ კიდე რომ შენ ფეხიც კი არ აგიდგამს
რა ლიტვის ტრამვაი ლიტვის რტრამვაი ფეხის ფრჩხილადაც ვერ მივა ევროპული ქალქების ტამბაევთან და ვერც ერთი პოსტსაბწოური ქვეყნის ტრამვაი კიდე.
ფულს არავინ მიხდის გასაგებიაა!!!!
საიდან მოიტანე რომ ტრამვაი ნელი ტრანსპორტია ჰააა?
არა არა ვვრ და ვიჯერებ რომ ევროპაში ცხოვრობდი ისეთ სისულელებბს ვკიტხულობ რომ.
სწორედ რომ სიჩქარის და კომპაქტურობის გამოა რომ ტრამვაის აკეთებენ ყველგან შენ რა გგონია გასართობად ასენებნ ამხელა ხაზებსჰააა ვის აქვს გადასაყრელი ფული ერთ მიტხარი.
ტრამვაის საშუალო ქალქში მოძრაობის სიჩქარესა ისევე როგორც ყველა ტრანსპორტის 60-70 კმ/სთ. ჩვენი ავტობუსები 60 მეტიტ არ დადიან ამაგასაც იშვიათად ავიოტარებენ რომელ "სწრაფფფფ" !!! ტრანსპორტს გულისხმობ თბილისში
მარსუტკებს ხომ არა ერთამნეთს რომ ახტებიან და სააავრიო სიტუაციებს ქმნიან ხან სად აჩერებნ და ხან სად
შენია ზრები მაგონებს ტიპიური უწესრიგობის მოყვარული ქართველის აზრს რომელიც ოღონდ სამსახურში მივიდეს და სულა რა რინტერესებს რითი იმგავრებს ის ტრანსპორტი კომფორტული იქნება თუ არა ან რას გადაიხდის მასში. აი მას მეტს არაფერს.
ტრამვაი რომ ყოფილიყო მიმზიდველი ტბილისითვისო
აი ისეთი მაფია მიდის ავტობუსებზე და ისეთი ფულების მოხვეტა მგონი შენ წარმოდგენასი არ ხარ აქ რატომ გააუქმეს ელქტროტრანსპორტი.
სოწრდე მაგიტომ რომ მერე ავტობუსები დამეტრო გაეძვირებინატ რომ ყოფილიყო ტრამვაი და ტროლეიბუსი ის კონკურენიას გაუწევდა ავტობუსს რადგან 10 თეთრი რირდა.
ავწალიდან ტრამვაი ტონა ხახლი მოყვებოდა დილის 97 საათიდან 12 საათამდე და მერე სარამოს 6 საათიდან რამის 10 საათამდე ასევე რადგან ერთადერთი გამოზომილად მოძრავი ტრანსპორტი იყო რომლესიც ხალხი ტავს კარგად გრძნობდა. ავწალაშI ისინი დადიოდნენ 60 კმ/სთ. ეს არის
დაშვებული სიჩქარე ტრანსპორტისა დედქაქლში და დსაერთოდ ქალაქის ქუჩებში რომ იძახი სწრაფი სწრაფიო ლიტვაში იგივე 60 მეტიტ არც ერთი ტრანსპორტი არ დადის მაგზე მეტსაც გეტყვი სიცქარის შეზრუდვაა 40 კმ/სთ რა ზრაპრებს ყვები
მე ამ საქმეშI არამატო დაინტერესბული გარკვეულიც ვარ და აქ ის კია რა რის მტავარი მე ვიტყცი ბოლო სიტვას თუ სენ და ვინ ვაჯობებთ კამათში არამედ ის არ ს მტავარი რაც "მართალია" ანუ რაც "სიმართლეა".
და ვისო თუ გინდა რომ პასუხი გამცე ამაზე ტრამვაების ტემაშI სემოდი და იქ გააგრძელე აქ ნურარ დავწერთ ეს ავტობუსების ტემააა მართლაც
This post has been edited by TramwayMan on 15 Jan 2008, 17:26