SHARIვაი შენ რა გიტხარი, შენ საზღვარგარეთ არ გაიშვები თორემ მართლა კაი ავტობუსები რომ ნახო დორბლდენა დაგეწყება.
მე კი დასანახადაც ვერ ვიტან შიგ რომ ავდივარ კი როგორც კი ავტობუსის დახუთული ჰაერის აურა მხვდება გულის რევა მეწყება. იგივე მარშუტრკაშიც.
მითუმეტეს ჩვენ ავტოუსებს და მარშუტკებს თუ გავითვალისწინებთ.
ისე ჩვენს ტროლეიბუსში როცა კი ავსულვარ სიბინძურისგანა რსად ვჯდებოდი ერთადერთი კარგი ის ქონდათ რომ ჩუმად მიდოდა (იამკებში რახუნს თუ არ ჩავთვლით).
სხვატაშორის ტროლეიბუსს ქვია მეორენაირად (ჩუმჩუმელა) და (ჩუმი სიკვდილი) რადგან იგი იმდენად უხმაუროა საერთოდ რომ ხალხი ვერ ამჩნევს ბევრი ქალქის ქუჩებში მის მოსვლას და ბევრი გაჭყლიტა ამის გამო ამიტომ მსოფლიოში დაუმკვიდრდა ეს სახელი.
* * *
ძალიან საინტერესო ინფორმაცია ტროლეიბუსებზე რომლებსაც უშვებს ბოგდანი კერძოდ მოდელი "ტ601-1"
ტროლეიბუსს უნიკალური მონაცემები აქვს რომლებიტაც ნებისმიერ ავტობუსს ნებისმიერ შემტხვევაში ჯობნის.
აჩქარება:----------- 0 კმ/სთ დან 60 კმ/სთ-მდე 9 წამი. (ძაან მაგარია)
მაქსიმალური სიჩქარე მთლიანი დატვირთვისას----------70 კმ/სთ.
მაქსიმალური სიჩქარე ცარიელი ტროლეიბუსის-----------105 კმ/სთ.
ბოგდანი მალე გამოუშვებს "ტ601-2"
რომლის მაქსიმალური სიჩქარე 125 კმ/სთ იქნება.
* * *
შეიძლება გაგიკვირდეთ მაგრამ ბოგდანი ძალიან მაგარ ტროლეიბუსებს უშვებს დაიწყეს უკვე სერიული წარმოებები.
ავტობუსებს მილიონჯერ ჯობია
ამის ხათრით მაინც არადგინონ
თანაც ტროლიბუსი ძაან ჩუმია და განკუტვნილია ექსკლუზიურად აღმართიანი ქალქებისთვის.
რადგან ტროლეიბუსი აღმართში მხეცია ხოლო უკუქცევადი ენერგიას იყენებს აკუმულატორით უდენოდ გადაასაადგილებლად.
* * *
ესეც რამდენიმე ნახაზი


