vigacagadareuliმაშინ ხომ ვამბოდი ქართველების დონის შესაფერისი ტრანსპორტი დადის ქალქში ტქო ვისაც არ მოსწონს უნდა წავიდეს აქედან მე მასეც ვაპირებ მივდივარ ტავში ქვა უხლიათ.
თუ უნდათ ვირის ტაჩკებით იარონ მერე აი დარდები.
Tatraრა შუაშია ტატრები. რაცხა ფანტასტიკებს ნუ დაწერ ხოლმე. რვზ-6 უამრავ ქალქში იყო და ეხლაც ბევრგან არის და ისეთ მდგომარეობაში არაინ რომ ნახო ახლები გეგონება. და ტან სისტემებში მUშაობენ. ორი ვაგონი ერტად.
მოსკოვის ტატრები სრიალის გარდა ყველაფერს აკეთებენ რადგან მოსკოვში ლიწნდაგები კარგი ნამდვილად არ არის. როგორც ხვა ვაგონები რახუნობს ეგენიც ეგრე.
მანმ სანამ ინფრასტრუქტურა კარგი არ იქნება ნებისმიერი ვაგონი ირახუნებს ალსტომებიც და ბომბარდირებიც.
თბილისში რომ კარგი რელსები ყოფილიყო კატეემები მშვენივრად ისრიალებდნენ როგორც ადრე დფასრიალებდნენ რომ ჩამოი7ვანეს და რელსები რომ კარგი იყო.
სულ გონკაობა ქონდათ გაჩაღებული ხაზებიც კარგი იყო მაშინ
თბილისში ტრამვაი იმიტომ არარ არის რომ არ მოინდომეს ტრამვაის ქონა მაფია მარშუტკების და ამჯამად ავტობუსების.
ჯიბეების გასქელება
ტრამვაი მიიყვანეს გაპარტახების დონემდე ეს არის ჩვეულებრივი მაგალითი ასე იქცევიან ხოლმე ტრანსპოერტს არ უვლიან აფუწებენ არ არემონტებენ ინფრასტრუქტურას ჩამყაყების დონეზე მიიყვანს მერია მერე კიდე იძახის აი ხომ ხედავთ ცუდია რახრახებს არ მოსწონს ხალხს ბანძია და უნდა მოვხსნათო ეს საბჭოტა ქვეყნების გავრცელებული ტენდენციაა.
მაგლითად ვორონეჟში 2003 წელს ყველა ტატრა დაახლოებით 100-ზე მეტი ვაგონი სრულაიდ დაწრეს.
მარტო კტმ-5 ები დატოვეს, ეგ არის ყველას ნებასურვილზე დამოკიდებული.
და სენ რომ ამტკიცებ ჯობიაო ტყუუილად ამტკიცებ ტატრაში არ მჯარხარ და არ იცი.
დანგრეული კატეემი და დანგრეულ ტატრას შორის განსხვავებაა კატეემი ჯობია. ამას მე არ ვამტკიცებ ნებისმიერი დეპოს მუშაკები ამას ამბობენ ბევრჯერ წამიკიტხავს ფორუმებზე.
ასეთი გამოტქმაა, ტატრა რომ გაფუწდება, მას დანგრეული კატეემი დაეწევა და დეპოშიც მიათრევსო. ტყუილად არა ნათქვამი კატეემები უფრო ცუდი პირობებზეც არის გათვალისწინებული.
ასევე ტატრებს ერთი ტელეჟკა რომ უფუწდებოდათ მეორეთი ვერ მიდიოდნენე არ აქვთ ეგ ფუნქცია კატეემს ერთი მატორით და ერთი ტელეჟკიტაც შეუძლია მოძრაობის გაგრძელება.
დანარჩენი ხომ უკვე იცით მოკლეა პატარაა სალონი ცუდი აქვს ფეხემზდომები დაბლა ლიანდაგის აგრდა ვერაფერს ხედავენ.
ახალი და მოვლილი ორივე კარგია.
* * *
Tatraარ ვიცი მტლიანლითონურია თუ აწყობილი.
ეგენი.
ვაგონები საექსპლოატაციო ვადაზე მეტხანს მუშაობენ ბრწყინვალედ როცა უვლიან.
ყველაზე საკაიფო კატეემები არის მოზირში. ბელორუსიაში 22 წლისები არიან ეხლა და სრულყოფილ მდგომარეობაში არიან სალოენბიც და გარედანაც და ხადავოიც უმაგრესი აქვთ მოზირის ტრამვაი ცქაროსნულია ექსპრესია იქ კატეემ-5 ები 90-100 კმ/სთ-ით დადიან საექსპლოატაციო სიჩქარეა.
არ ვიცი უკანა რატომა ქვს აწეული შეიძლება უკანათი მართავს იქიდან გადაეცემა ენერგია.
* * *
"კატეემ-5" მოდერნიზაცია ნოვოსიბირსკში 2009 წელს გაუკეთეს მოდერნიზაცია ჩემი აზრით საკმაოდ ლამაზია.

"ლმ-2008" ნიჟნი ნოვგოროდში გამოსაცდელად ჩაიყვანეს ქალქმა მოიწონა და დაიტოვეს.

"კატეემ-19კტ" და "ლმ-2008" ნიჟნი ნოვგოროდში.

"ლვს-2009" ვოლგოგრადში ეხლა ჩაიყვანეს რიგით მეორე ვაგონი წინა ცხვირზე ჯერ არაა წყობილი მთლიაანად საცდელადაა გამოსული.

"ემტეტეჩე" მოსკოვშის მოდერნიზაცია.

"კატეემ-5" ქალქ მაგნიტაგორსკში მაგინტაგორსკში ტრამვაი დიდი ქსელაი ძალიან და ნომერ 1 ტრანსპორტია და ვიტარდება კარგად ჩქაროსნულია მთლიანი სისტემა ვაგონების მაქსიმალური მოძრაობის სიჩქარეა 80-90 კმ/სთ.

"კატეემ-19ა" ახალი სალონიანი შეტანილია ცვლილებები და 55 კვტ ძრავები უყენია ამით მიღწეულ იქნა მაქსიმალური კონსტრუქციული სიჩქარის 95კმ/სთ-მდე გაზრდა. ამის მერე ასეთი კომპონირებით ჩავა ეს ვაგონები მოსკოვში. და სტროგინოში წავლენ კრასნოპრესნენსკოეს დეპოში მათ ხაზებზე სწრაფები სწირდებათ.
This post has been edited by TramwayMan on 9 Jun 2009, 19:16