ჩემი აზრით კი პირველად უნდა გაკეთდეს #12 მარშრუტი (ზემო ავჭალის ტრამვაის დეპო, ავჭალის გზატკეცილი, გურამიშვილის გამზ., ერისთავის ქ., M დიდუბე.). იმიტო, რომ ავჭალის ტრამვაის დეპო თბილისში ერთადერთია, რომელმაც დღემდე მოაღწია. არსებული დეპოს გარემონტება კი ბევრად უფრო იაფი ჯდება, ვიდრე ახლის აშენება. ეს მნიშვნელოვანი ეკონომია იქნება.
გაინტერესებთ რატომ #12 და არა#11?
იმიტომ, რომ #12 უფრო მოკლე მარშრუტია,_შესაბამისად უფრო ნაკლები თანხა და ნაკლები დრო იქნება საჭირო მის აღსადგენად.
კვლავ გთავაზობთ ჩემს მიერ სედგენილ თბილისის ტრამვაის სამომავლო სქემას


#12-ს შედარებით ნაკლები მგზავრი ეყოლება, ამიტომ უმჯობესი იქნება, თუ ამ მარშრუტზე ჩეხური ,,პრაგოიმერსკის" Vario_LF ვაგონები ივლის.
Vario_LF-ის ტექნიკური მახასიათებლები:
სიგრძე_14,35მ.
სიგანე_2,48მ.
წონა_21,2ტ.
დასაჯდომი ადგილების რაოდენობა_33
დასადგომი ადგილების რაოდენობა (4 კაცი/კვადრატულ მეტრზე)_58
ინვალიდის ეტლის ადგილი_1
მაქსიმალური ტევადობა (8კაცი/კვადრატულ მეტრზე)_149
დადგმული სიმძლავრე (კვტ.)_360
ტრამვაის დაბალი იატაკის წილი_36%


Vario_LF ქ. ოლომოუცი, ჩეხეთი.

[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=77&i=v32681olomouclfxk3.jpg][IMG]
Vario_LF ქ. ბრნო, ჩეხეთი.


Vario_LF ქ. ოსტრავა, ჩეხეთი.


Vario_LF-ის სალონი


Vario_LF, ვატმანის კაბინა



ttp://g.imageshack.us/g.php?h=77&i=p92101261tw7.jpg]

[/URL]