Tatraეგ არის 1993 წლის მონაცემი და მარტალია ტუ არა ისიც არ ვიცი ფორუმზე დაწერეს რუსულზე და მეც იქიდან გადმოგიკოპირეთ.
იმ პიროვნების ეს ინფორმაცია გამოიყენა სხვამაც და მიუთითა რომ ეს იყო ქალქი მოსკოვი
ის პიროვნება შემოვიდა და ტქვა ოფრუმზე მე არ დამისახელებლია ქალქი და რატომ მოიტყუეთო ტანაც ეს ინფო არ არის დამოწმებული და ნუ იყენებთო აი ასეთი ამბავი დაგვაწია აბააააა რუსულ ფორუმზე.
მე უბრალოდ რაც დაწერეს ის დავწერე
ტატრას აქვს სპიდომეტრი 70 კმ/სთ სიჩქარიტ და 115 როგორ აწევდა ნეტა საიდნ დაინახა ვატმანა რომ ამტკიცებდა წარმოდგენა არ ამქვს უბრალოდ როგორც იქ ეწერა ეგრე გადმოვიტანე აქაც და დეტალებისთვის ყურადღება არც მიმიქცევია
ეწერა ვაგონზე "ტატრა ტ3სუ" ანუ სოვიეტ უნიონ ეს არის რუსული მოდიფიკაცია.
რაცდ შეეხება პრარას და ზაგრებს მეც მაგას ვიახდი რომ ზაგრებსი ტარმავები გაციელებიტ სწრაფად დადიან ვიდრე პრარაში და პორარაში გეანცვალე იცი რამდენი სწორი და დიდი ტრასებია იცი რამდენ სწორ ტრასაზე დადის ტრამვაი უამრავი უამრავი სწორი ხაზებია და უშველებელი დაშორებებიტ აგჩერებებს შორის, შენ არ გაქვს ბარანდოვის ვიდეოები ნაანხი სადაც ტრამვაი ისე მიბობრავს რომ გული აგერევა ცქერითაც კი ნახე აი ბრანდოვი ხომ სულ გამოყოფილი ხაზია იუთუბიზე ნახე და გაიგებ
საქმეც მაგაშია რომა ქ ის კი არ არის რომელ ვაგონს რა შეუძლია არამედ ის რომ ზაგრებსი ტრამვაი პრარასაზე გაციელბიტ სწრაფად დადის და ამას ოსტატიარ აღიარებს იმდენადაა პრაღსი ტრამვაიზე შეყვარებული საქმე ამაში იყო აამზე ვდაობდი და არა იამზე იქ ტატრაა თუ ბატრა. პრარში არის შეზრუდვა 50 კმ/სტ ტრამვაისთვის და მაგას არ აწარბებნ ზაგრებში ააა შეზღუდვა სწორედ ამიტომ დაქრიან
ანუ დასკვნა
პრაღაში ვაგონები დადიან დაბალი სიჩქარიტ რადგან არის ასეთი წესი ასეთი შეზღუდვა და წესებს იცავენ და მორჩა.
ზაგრებშია რაა ასეთი წესი და ასეთი შეზღუდვა. და ამიტოამც ისე უბერავენ როგორც შენი მოწონებული ტაანც ზაგრებშიც უამრავი ვიწრო ქუჩა და გზასტან შერეული ზახებია მხოლოდ რამდენიმე გარეუბანშია გამოყოფილი ხაზი მაგრამ ტრამვაები ორივეგან ერტანირად სწრაფად დარბიან.
პრარაში გამოყიფილზეც და გამოუყოფზეც დიდი სხვაობა არაა სიჩქარეებს შორის.
და კიდევ დროა პრარამ ტატრების შეცვლა დაიწყოს მთლიანად თუმცა რა დაწყებული აქვს შკოდები იმიტომაც შეყავთ რომ ტატრები ჩაანაცვლონ და ქალქში ტანამედროვე ვაგონები დადიოდნენ დიდი ტერვადობიტ და არა ერთმანეტზე გადაბმული პრი 14 მეტრიანი ტატრა რომელიც რაც არ უნდა მოვლილი იყოს და მოდერნიზირებული ახალ შკოდას ვერ აჯობებს ვერც დიზაინით და ვერც სხვა მოანცემით
* * *
აი პრარაშI მოწყობილი საშინელი ავარია რომელიც მტვრალმა მძღოლმა გამოიწვია რადგან აგდასახვვეზე გადვაიდა ძალიან სწრაფად
http://www.metacafe.com/watch/103873/tram_derails/ორი ადამიანი მოკვდა 4 კი საავდმყოფოში წაიყვანეს ეს მოხდა 2005 წელს.
გაჩერებაზე karlovo namesti
This post has been edited by TramwayMan on 23 Sep 2008, 00:24