Ostatiვინრ ასგაბოლებს შედი ტატრას გვერძე ნახე ვიკიპედიაშიც თუ გინდა მოძებნე ტატრას აღწერა ვატმანების კომენტარები და გაიბენ რომ ტატრა აღამრთებზე არის სუსტიიი. ტავიდანვე
მოდერნიზირებულ ავგოებს თუ გაუძლიერეს ეგ შეიძლება მაგრამ ტატრა არის სუსტი
ასევე ტატრას თუ გაუფუწდა ერთი მატორი მარტო ერთი სულ გაიხიდება და სათრევი აგხდება ანუ მას არ შეუძლია ამრტო 2 მატორიტ მუშაობა აუცილებლად 4 ივე უნდა მUშაობდეს ანუ 2 ივე ტელეძჯკა მუშა უნდა ქონდეს
კატეემს მაგალიტად შეუძლია ერთ მატორზეც მუშაობა ასევე კატეემს შეულძია დენის გარეშე 700 მეტრის გავლა. რაც ტატრას არ შეუძლია
არაფერს არ გაბოლბე შენ ამრტო გარეგნობით ციი და მე ტექნიკურადაც ვიკვლევდი და ვიკლლვლევ ავგონებს
da_toხვალ ჩამომყავს და ხომ იცი დღესვე უნდა გადაწყდეს
რომლეი ვაგონი სად აუღმუვლებს ეგრე არ არის
* * *
Ostatiმაინც რამდენს აკრიფავს ხოლმე????? პრაღშია რის შეზრუდვა სიჩქარის და საკმაოდ ნელა დადიან ტრამვაები რომ ვანხე ვიდეობში ლამის ვიცინე.
ჩვენტან გაცილებიტ ჩქარა დაყავდათ ამ მონჯრრეულ რელსებზე ეს ძველი ვაგონბეი.
აი ეს აერის ვაგონის რელსგამატიაროპნის გამსაზრვრელი აი ნახე
ტატრების არის ეს
Ширина колеи (мм) -----------------------------------1435
კატეემების და რუსულებსი და საბწოტა არის
Ширина колеи (мм) -----------------------------------1524 ან 1520
შეიხ პრაგოიმეკსის საიტზე და დაათვალიერე ტატრას ტელეჟკები
http://www.pragoimex.cz/ru/l.php?id=8ვაგონებს რომ ნახულობ მაგათი ფიზიკური მონაცემებიც ნახე ხოლმე ყოველტვსი ყველაფერი და გაიგებ ვინ ვისზე სუსტია და ვინ ვისზე ძლიერი
This post has been edited by TramwayMan on 1 Jun 2008, 22:38