heilosმომგებიანი იქაა სადაც ეგაა საჭირო ხოლო სადაც არაა საწირო იქ მომგებიანი ვერააა.
ქალქს რომელსაც უნდა რომ ტრამვაი გამოიყენოს რკინიგზაზეც მაშIნ მაგნაირ ვაგონებს შეუკევთავს რომელსაც ეგ არ ჭირდება არ შეუკვეტავს და ასე.
ლიანდაგი რა შუაშია
ვოლტაჟითქო.
ლინდაგები ტრამვაის დ ამატარებლის ერთი ცუნცულაა ტრამვაის ნებისმიერ რელსზე შეუძლია აგვლით გავლა ისევე როგორც მატარებელს.
სიგანე სტანდარტული აქვთ ყველა ქვეყანას.
მცირე გამონაკლისებით.
მატარებლის ხაზში მაღალი ძაბვაა ძაან ტრამვაისაშI კი 500-750 ვოლტი. მატარებლისაზე ნევრად მცირე.
ლაით რეილს ეძახიან იმიტომ რომ რკინიგზაზეც შეუძლია გავლა მისი დენის მიღება და მუშაობა
თორემ ჩვეულებრივი ტრამვაის ვაგონებია
ეს სახელი ამერიკელება მოუგონეს
ამერიკელები ყველა სისტემას სადაც გამოყოფილი ლინდაგები ქუჩიდან ეძახიან ლაით რეილს ეგენი ცოტა ურიკინებენ მაგ საკიტხში.
ეგრე თუ ვიმსჯელებთ თბილისს ლაით რეილი გვქონია და არა ტრამვაი

რადგან აქაც რელსების უმეტესობა სულ გამოყოფილი იყო ბოლო წლებშI მითუმეტეს.
ჩვეულებრივ ტრამვაის ამრიკელები "სთრითქარს" ეძახიან
ქუჩის მანქანა
ხო გეუბნები ურიკინებენთქო ყვეალფერს თავიაანთ კრეტინულ სახელებს უგონებენ.
ტროლიბუსს მოუგონეს "თრექლეს თროლი" ულიანდაგო ტრამვაი
მოკლედ აი როგორი სახელები აქვთ იცი მოგონილი, აი დაუნებს რო უნდა აუხსნა და მიახვედრო ეგეთი
This post has been edited by TramwayMan on 3 May 2010, 08:18