Ostatiამორტიზირებული არცერთი არ იყო როცა გააუქმეს.
გლდანში 1990 წ.
სასოფლოში 1989 წ.
კოლმეურნეობის მოედანსა და წერეთლის გამზირზე 1994 წ.
ლოტკინი 2001 წ.
თბილისის ზღვაზე 1994 წლიდანა რ მოძრაობდა რადგან ხაზები მოიპარეს მერე მსოფლიო განვიტარების ბანკმა მგონი გამოყო თანხა და იყიდეს ახალი, მაგრამ ტრამვაი მაინც პერიოდულად დადიოდა.
2002 წელს მიწისძვრა მოხდა და საერთოდ არარ ასულა რადგან კედელი ჩამოინგრა, მერე გაწმინდეს და 2003 წელს კვლავ სცადეს აასვლა როგორც კი რვზ-6მ2-მა აუხვია ასახვევშიე ხაზი აგლიჯა.
უხმარობისგან ეტყობა დაფხავდა?? ის ადგილი?
რელსები ბალახებით იყო დაფარული ნუ მიანებეს თავი.
2002 წელსვე 11 ნომერი გაუქმდა კინო საქართველოდან გადასასვლელ ხიდამდე
და დარჩა 12 დიდუბე ტრამვაის დეპო.
და 7 საავიაციო ქარხანა, მოსკოვის პროსპექტი.
2004 წლის ივნისში ეგეც გაუქმდა.
და მხოლოდ 12 ნომერი შეგვრჩა 2006 წლამდე.
მე სწორედ ეხ ხაზები მენანება, 7 ნომერის, 12, 6, 2, 3, 4, 1, 5, 8, 10. ანუ რაც 1974 წლიდან არსებობდა. მანადე ხეტაგუროვითა და აბრათაშვილის აღმართით ქეთევანას გამზირით უკავშIრდებოდა და კოლმეურნეობაზე აგდაიდოდა ხიდით ბარატაშვილის აი ეგეც შეენარჩUნებინათ და იქნებოდა ერთიანი ქსელი მაგარი მეტი არავინ ითხოვდა მარა ეჰ ცუდია
ტრაფარეტი შეცდომითაა, გადასასვლელი ხიდი შეცდომითაა.
* * *
ახალი "კატეემ-23" ქარხნული ნომრით 00003 მოსკოვშია კრასნოპრესნენსკოეს დეპოში.