ძალიან ბევრი ნაკლი აქვს და სერიოზული თან.
რელსიდან გადასვლის შემტხვევბი საკმაოდაა.
მაგის ვაგონებს მარტო ლორი უშვებს და სხვაგან ვერსად ვიყიდით ლორის ვაგონები ძვირია ძალიან.
In addition due to the tyres running over the same spot in the road there is a significant rutting of the roadway; this has already happened on Bombardiers's GLT, resulting in extensive repairs at significant cost to the operator. This could be considered to add to the already high running costs. Ride quality is also said to be poor, not much of an improvement on a bus, due to the four-wheeled design, whereas trams have bogies with shock absorbers.
იმის გამო რომ ბორბლები ერთი და იგივე ადგილას ხვდება იზნიქება საფარი და დეფორმირდება,
ტანსლორის ექსპლოატაცია ძალიან ძვირია სხვა ტრანსპორტტან შედარებით.
ჩვეულებრივი ტრამვასიტან შედარებით კომფორტის ხარისხი ნაკლებია
* * *
რ დავაშვაეთ რავა ყველაფერი ნაგავი და ქლიავობა ჩვენტან უნდა მოიტანონ და გაუშვან
* * *
ამ ვაგონებს მარტო ლორია აშენებენს და ერთი პერიდოი შეწყვიტეს გამოშვება და ცუდ დღეში ჩააგდეს შანხაის ტრანსლორი რომელსაც სჭირდებოდა ვაგონები
აუ საშინლად იდიოტური რამეაა ხალხო
სმოფლიოში 4 ადგილას არის მხოლოდ.
პადუა
შანხაი
ვენეცია
კლერმონ ფერანი
ძალიან ექსპერიმენტალური რამეა რა საწირო იყო ამისთან სსისულელის აქ გაკეთებააა ეს ჩვენი მერია დებილების ბუდეა'
ფასი იგივეა რაც ტრამვაის და გადაყავს გაცილებით ნაკლები ადამიანი.
რაც მტავარი ექსპლოატაციის ფასები ტრამვაიზე ძვირი ჯდება
This post has been edited by TramwayMan on 18 Oct 2010, 19:16