Vereli lukaმაგ ისტორიაში დაბლა გაუქმებული ხაზები რომწ ერია ბევრი შეცდომებია აჰა დავწერ სწორ ვარიანტს და ჩაასოწრე.
გაუქმებები ოფიციალურად დაიწყო 1989 წელს
ამ დროისთვის დიდუბის მეტროდან სასოფლოს უნივერსიტეტამდე ტრამვაი ისედაც გაჩერებული იყო უკვე დაახლოებით 2 წელი რადგან დიდუბის ხიდის ქვეშ აშენებდნენ გვირაბს ხოდა ხიდი რომ გაიხსნა 1989 წელს ტრამვაის ხაზი აღარ გაუხსნიათ და ოფიციალურად გააუქმეს 1989 წელსვე. 10 ნომერი ტრამვაი დაამოკლეს.
1990 წლის იანვარში გლდანის განშტოება გაუქმდა მეტრო სარაჯიშვილიდან გლდანის 7-8 მიკროებამდე. 8 ნომერი რომელიც გლადნაიდან დიდუბეში დადიოდა
1994 წელს გააუქმეს მეტრო დიდუბიდან კოლმეურნეობის მოედნამდე. 10 ნომერი
1994-1996 წლებში ზღვაზე ხაი იყო მოპარული და ტრამვაი არ დადიოდა მაგრამ აღადგინეს და ძალიან იშვიათად დადიოდა ხოლო 2000 წლიდანს აერთოდ შეწყვიტა სიარული და 2007 წელს აყარეს მანდ რელსები. 4 ნოემრი დადიოდა გადასასვლელი ხიდიდან ხოლო 3 ნომერი დიდუბიდან
2000-2001 წლებში გაუქმდა აგდასასვლელი ხიდიდან ლოტკინისკენ მიმავალი 2 და 6 ნომერი.
2002 წელს გააუქმეს 11 ნომერი ტრამვაი რიტაც კინო საქართველოდან გადასასვლელი ხიდიკენ მონაკვეთი გაუქმდა და შესაბამისად დიდუბიდან გადასასვლელი ხიდისკენ მოძრავი 1 ნომერი ტრამვაიც გაუქმდა.
2004 წლის ივნისში გააუქმეს 7 ნომერი ტრამვაი საავიაციო ქარხნიდან ავეჯის კომბინატამდე.
2006 წლის 4 დეკემბერს კი ბოლო 12 ნოემრი ტრამვაის ხაზი რომელიც სიგრძეში იყო 12 კილომეტრი გააუქმეს და ტრამვაი საბოლოოდ დაიხურა. ზედ ტროლეიბუსიც მიაყოლეს.
* * *
OstatiOstatiესენია რიჩარდ ლომასის ფოტოები გადაღებულია 1984 წლის აგვისტოში და რომ გამოაქვეყნებ ავტორი მიანიშნე აუცილებლად რომ საავტორო უფლებები დაცულია და ტარიღიც.
და ზომაშიც დააპატარავე და ისე დადე.











