ადამინი რომ იტყვის ტრამვაი ისტორიულად თბილისის სიმახინჯე იყოო იმას რა უნდა ელაპარაკო.
თბილისის ტრანსპორტის ისტორია საერთოდ თუ იცი და ამსში ტრამვაის უდიდესი მნიშვნელობა.
რა მეტროა გაკეთებული რა გვირაბებია მოსაპირკეთებელი
რა ელიას ხაზი სადაა ელიას ხაზი გაკეთებული.
მეტროს მშენებლობა ჯდება 200-250 მილიონი დოლარი 1 კილომეტრი
ტრამვაის მშნეებლობა კი 7-40 მილიონი ევრო 1 კილომეტრი მაქსიმუმ. მინიმუმ მაქსიმუმი დამოკიდებულია იამზე თუ რისი მშნებლობა დასწირდება 1 კილომეტრს როგორი რელიეფია და ასე შემდეგ. ყველაზე იაფაი 7 მილიონი ყველაზე ძვირი რაც კი დამჯდარა 1 კილომეტრი ესაა 40 მილიონამდე.
ყველა ტრამვაის ხაზზე სხვადასხვა ხარჯებია აი მაგ ციფრებს შორის მერყეობს.
http://www.jpods.com/JPods/004Studies/Cost...rations_UWa.pdfაი მაგალიტებიც
http://railforthevаlley.wordpress.com/201...enings-in-2010/ფლორენციის ტრამვაი გაიხსნა 1 ხაზი 2010 წლის 14 თებერვალს
Route 1
მთლიანი ფასი: €170mil. (CAD $228.02 mil.)
სიგრძე: 7.4 km
ვაგონები: 17 LRV’s
ფასი 1 კმ-ზე: $30.8 mil/km.
ბერგენიმ, ნორვეგია ტრამვაის 1 ხაზი გაიხსნა 22 ივნისს 2010 წელს.
Route: 1
მთლიანი: €274 million (CAD $368.25 mil.)
სიგრძე: 9.8 km.
ვაგონები: 12 LRV’s – 5 TramTrain
ფასი 1 კმ-ზე: CAD $37.58 mil/km. (ბერგენში სულ ხიდები და გვირაბები დასჭირდა)
მულჰაუ, საფრანგეთი, 13 December 2010
Route: 1
მთლიანი ფასი : €137 mil. (CAD $184.5 mil.)
სიგრძე: 24 km.
ვაგონები: 12 TramTrains
1 კმ-ს ფასი: CAD $7.7 million/km (მულჰაუშI ნახე რა იაფი გამოვიდა.
აჰა ნახე მეტროს ფასები:
http://railforthevаlley.wordpress.com/2009...lans-realistic/მიწისქვეშ საშUალოდ: $200 million to $250 million per kilometre
მიწისზემოთ საშუალო: $150 million to $200 million per kilometre
სპადინა იაორკის დაგრძელება ვანკუვერში ჯდება 1 კილომეტრზე: $266.5 million per kilometre, ვაგონების და დეპოს ფასი შიგ შედის
შეპერდის მეტრო: $172.5 million per kilometre, ვაგონები არ შედის შიგ
შეპერდის დაგრძელება ფასი 1 კმ-ზე
: $247.5 million per kilometre
ბლურ ვეესტის დაგრძელება 1 კილომეტრზე ფასი: $270 million per kilometre
და რა შენთითონ ლოგურად ვერ ხვდები რომ ემტროს ფასი ტრამვაიზე ბევრად მეტია????
ტრამვაი ვერ გაგგვიკეთებია ტანამედროვე და არის მრავალწლიანი პერსპექტივა და მეტროს გააკეთებენ ესენი?
საიდან რა ფულით დახატავენ
ამხელა ვალი აქვს ამ ქვეყანას უკვე ბანკების საგარეო
კიდე ვალები და ვალები
ესენი კიდე ხიდებს აშნებენ ფინტიკრუშკებს რიყეზე და მილიონობით ევროებს აჭედებენ იმის მაგივრად რომ ტრანსპორტშI ჩადონ
დავდივართ საბანძეთით
21-ე საუკუნის ქალქი ევროპაზე პრეტენზიით და მარშუტკები დადის ფუფ.]