levaa მატარებლის მძღოლი-მემანქანე... ხელფასი საატობრივი ანაძგაურებით აქვთ... დაახლოებით 700-1000 ლარის ფარგლებში.
* * *
ika55775 სესხის აღებაში არ არის პრობლემა , მთავარია მისი სწორად გამოყენება და არა ისეთ უტოპიურ და არაფრისმომცემ, მხოლოდ საპიარო პროექტებზე დახარჯვაში როგორიცაა გარშემოვლითი რკინიგზა და ბათუმი-თბილის 3 საათში. აღნიშნული პროეტები ვერავითარ კრიტიკას ვერ უძლებენ.. როგორც ტექნიკური ასევე ეკონომიკური კუთხით. ერრთი კაცის ახირებაა......
* * *
მიმდინარეობს მიზანმიმართული კამპანია რკინიგზის და რკინიგზელების ( რკინიგზელებში ვგულისხმობ არა რკინიგზაში დასაქმებულ არამედ სპეცილაობით რკინიგზელ ხალხს, რომელთა უმეტესი ნაწილი ან გარეთააა ან კიდე დაბალ და საშუალო რგოლშია დასაქმებული) წინააღმდეგ, შესაბამისად ქვეყნის ინტერესების წინააღმდეგ. ამის მრავალი ფაქტი არსებობს, ვინც ოდნავ ერკვევა რკინიგზის ამ ურთულესი სტრუქტურის ფუნქციონირებაში, მისი მუშაობის ოპტიმიზაციის ძირითად მიმარტულებებში მარტივი ანალიზის საფუძველზე შეძლებს დაანახვას რეალური მდგომარეობისას.......
სამწუხაროა რო რკინიგზა ტთანდათან უფრო უკანა პლანზე გადადის როგორც ქვეყნისთვის ასევე ქართველი ხალხის მომსახურეობის საქმეში, ის თანდათანობით კარგავს ერთიან სატრანსპორტო სისტემაში წამყავნ ადგილს, მაშინ როცა რკინიგზა მუდამ ავანგარდში იყო ქვეყნის მშენებლობის საქმეში.
* * *
პურს მეპურე უნდა აცხობდეს და არა ვინმე შემთხვევითი ადამიანი-გამვლელი.. მაშინ იქნება რკინიგზის და ყველა დარგის საქმე კარგად......
* * *
მოვაწყოთ რკინიგზით დაინტერესებულმა პირებმა ერთი თავშეყრა, გავიცნოთ ერთმანეთი , გავცვალოთ აზრები .. საინტერესო იქნება ჩემი აზრით. თუ გამოეხმაურებით ამ იდეას კარგი იქნება....

))))