სკამების აბივკა ახლადგადაკრულია, აშკარად ეტყობა. ქარხნული აბივკა სხვანაირია.
+მონიტორია წინ დამონტაჟებული (თუ რაღაც მსგავსი...).
თბილისის სტიკგახსნილ ლიანდაგზე რომ ევლო 18 წელზე მეტს ვერ გაძლებდა.
ნამდვილად კარგად უვლიდნენ პავლოდარში მაგას თორემ აქამდე მკვდარი იქნებოდა.
OstatiTramwayManტრამვაი "თბილისის" სქემატური ნახაზი მჭირდება. ადრე თქვენ ორივემ დადეთ თემაში. ლინკი დადეთ თუ გაქვთ.
* * *
მე რაღაც მოვახლაფორთე და თუ ჩემი ინგლისური არ მოგწონთ, თქვენ ჩაასწორეთ.
http://www.tramvai.org/en/tram-tbilisi/მეტი ინფორმაცია მჭირდება ამ ვაგონზე. ტექნიკურ აღჭურვილობაზე პრაქტიკულად არაფერი წერია.
ვაგონის ისტორიას რაც შეეხება, ეგ ვეღარ გადავთარგმნე. მიჭირს მაგის თარგმნა... მაგასაც თუ გადათარგმნის ვინმე, კარგი იქნება.

"თბილისის" სქემა მომაწოდეთ ვინმემ, სტატიას რომ დავურთო და ტექნიკურ მონაცემებსაც დავუწერ მაგ სქემის მიხედვით (სიგრძე, სიგანე და ა.შ. ... )
This post has been edited by Tatra on 1 May 2011, 18:48