აბა აბა რას ლაპარაკობ.
ჩვენტან ხის შპალებზე იყო სწორედ ხო ნაკლებად ხმაურობდა
შენ ვერ გაიგე მე რა დავწერე.
ბეტონის საძირკველი არის ურყევი და მასზე მილიმეტრებში გამოზომილად არის რელსები დამაგრებული ეს არის იდეალური საფარველი, რეზინებში ჩასმა კი გულისხმობს იმას რომ რელსებიდან მოხეტიალე დენები არ გადადის ნიადაგზე.
ტრამვაი არის სარელსო ტრანსპორტი და მას აქვს მოხეტიალე დენები რეზინებში ჩასმული რელსები კი მოხეტიალე დენებს არ უშვებს ისვე როგორც ხმაურს აკავებს და ვიბრაციაც არ აქვს.
ბეტონის საძირკველზე იმიტომ იგება რომ ტრამვაის ხაზსს შეხებაა რ ქონდეს გარშემო მიწასთან.
ასეთნაირად დაგებული რელსები არ ირყევა და არ შორდება ერთმანეთს არ იბრიცება და აღმა დაღმა არ იტყლარჭება
როგორც ჩვენტან იყო ხის შპლებზე დაგებული და პირდაპირ დალაგებული არც გამაგრება არც არაფერი მაგიტომ იყო ურემის გზას რო იყო დამგვანებული
This post has been edited by TramwayMan on 3 Feb 2011, 00:01