შკოდა 14ტ ები ტყაპატყუპით მიიღეს.
ეგ სტანდარტი არაა
სტანდარტი მე ვიცი 1 წელი მაქსიმუმ ეგენი კიდ3 2008 წლის სექტემბრის მერე დაარებნიებენ შკოდებს დღემდე უკვე 2 წელიწად ნახევარაი რომელ სტანდარტში ჯდებაეს???
2 წელიწად ანხევარში მოსფლიოში 10 ახალი ვაგონი გამოვიდა სხავდასხვა მოდელის რომლებიც უკვე დადიან წარმატებით ხაზებზე.
ამასობაშI მოუძველდათ მოდელი და ეგაა.
ბევრი პრობლემა რომ ჰქონდა მაგ ვაგონს ეგ პრარას ტრამვაის საიტზეც ეწერა ფორუმზე წამდაუწუმ.
რგიაში დღემდე ვერ მოიყვანეს აზრზე თოვლი დადნა ცოტა და ხაზზე გამოვიდა 1 შკოდა როგორც კი თოვლი მოდის უკან შეყავთ რადგან აპარატურა ზემოდან სველდება და იყინება მალევე და მწობრიდან გამოდის
ეგეც შენი შკოდა
თუ ტრაკია რ ქონდათ რას მიჰყიდეს რიგელებს???
თუ აკცი უნდა ადგეს კრიშაზე და მტვერსასრუტით უბეროს აპარატურას?
სხვატაშორის
ოფიციალურად შკოდა 15ტ როგორც მგზავრებტან დაშVებული ტრამვაი 6 თებერვალს შევიდა ექსპლოატაციაში აი ეხლა აქამდე მხოლოდ საცდელი იყო ჯერ კიდევ
Инфо с пражского трам-сайта: сегодня началася правильная эксплуатация 15Т. В расписанию маршрута 18 предусмотрены 3 наряда для 15Т, но не обязательно, вместо них могут пустить двойники Т3. Сегодня работала одна 15Т: № 9203.
მე მომწონს ეგ ტრამვაი მაგრამ მხოლოდ იმიტომ რომ მომწონს არ ვაპირებ თვალი დავხუჭო მის პრობლემატურობაზე.
ბევრი პრობლემა შეექმნა სხვადასხვა ტიპის ეხლა კიდე ნუ ჩამომათვლევინბეთ ხოდა სანამ ეს პრობლემები არ გადაიჭრება სრულიად და ვაგონი უკვე ოფიციალურ ექსპლოატაციაში კიდე რამე სიურპრიზს არ გამოგდებს მანამდე იმის თქმა რომ კარგი ვაგონია სისულელეა.
რიგაში უკვე დავწერე რომ პრობლემები აქვს სერიოზული.
პრარაშI ამჯამად რა ხდება ზუსტად არ ვიცი.
სკაისკრეპერზე დავწერ პრარას ტრამვაის თემაში აბა ვნახოთ პრაღელები რას მიპასუხებენ
კიტახვას დავსმ ამჯამინდელ აქტუალური რამ პრობლემა კიდევ აქვს ვაგონს თუ მოაგვარეს ყვეალფერი მეთქი
* * *
ყაზანი


ორსკი


კიევი

ხარკოვი

დონეცკი

მაკეევკა

ჩერიომუშკი


ოსტრავა

ალმა ატა

ულიანოვსკი

სალავატი

გორლოვკა

* * *
ლვოვი

ეკატერინბურგი

ნიჟნი ნოვგოროდი

კრასნოტურინსკი

ოდესა

პრაღა

პიატიგორსკი

This post has been edited by TramwayMan on 7 Feb 2011, 00:43