ეგ პრივე ფოტო ერთი და იგივე დრესაა გადაღებული დავდებ ეხლავე მაგ ფოტოების დადების ლინკს
წუბ რომ ვაგონია 6 ნომერი ეგ იყო ხაზზე მეორე კიდე უკან მაციბუ რო აწერია ეგ არის სასწავლო
აი მეორე ფოტოზე რომაა ეგაა ის ვაგონი პირველ ფოტოზე უკან პლანზე რომ ჩანს.
აჰა სამივწე ფოტო გადაღებულაი 7 იანვარს როცა ხაზზე გამოვიდა
http://transphoto.ru/vehicle/158381/#n161072აჰა ესეც 7 ინავარსაა აგდაღებული და 4 იანვარს თოვლიანი ფოტოები
http://transphoto.ru/vehicle/144388/#n139690აბა ერთი მიტხარი რომელ სხვადასხვა დღესაა აგდაღებული გასაგებად დაგიწერე რომ სულ 3-ჯერ გამოვიდნენ თოვლში ისიც 2 ერთიდაიგივე ვაგონი ხოდა გაფუჭდნენ
სახურავზე ჩასული თოვლი დადნა და წყალი ღამე გაიყინა და გამოვიდნენ მწყობრიდან.
ორჯერ დაემარტატ ეგრე და აგდაწყვიტეს სანამ ზამტარი და თოვლი არ აგდავა არ გამოეყვანათ ეხლა თოვლი დადნა. რიგაში.
ასე რომ მატყუარას ნუ მიწოდებ, მე არავის მოსატყუებელი არაფერი მჭირს. არც შენი და არც არავისი. არც არაფერს ვიგებ ტყუილებით.
არც ალსტომში ვმუშაობ, არც შკოდაში და არც უკვზ-ში.
ყველა აწარმოებს ტრამვაის და ყველა კომპანიას ექმნება პრობლემები წარმოებაში ყველა ვაგონი გადის გამოცდას სადაც ვლინდება ტრამვაის პრობლემები და ხდება მათი ეტაპობრივი აღმოფხვრა ეს ნორმალურია.
იგივე ხდება შკოდაშიც. გაფანატებული გაქვს ჩეხებზე და გგონია რახან შკოდა მაგათი წარმოებულია ზიზილ პიპილო უპრობლემოა. არ არის მასე. არ იყო მასე ამდენი პრობლემა რომ ჰქონდა 2,5 წელიწადი მაგიტომაც მოუნდნენ მის აზზე მოყვანას.
ტრამვაის ვაგონი გადის გარკვეულ კილომეტრაჟს და მერე შედის ექსპლოატაციაში მას ან 1 წელი უნდა ანდაც ნახევარი წელიწადი.
მაგას კიდე 2,5 წელიწადია სცდიან.
და მხოლოდ და მხოლოდ 2011 წლის 6 თებერვალს შევიდა ოფიციალურ ექსპლოატაციაში ნომერ 18 მარშრუტზე.
სწორედ შენი საყვარელი შკოდას დამზადებულია 14ტ რომელიც პრობლემატურია მოსახვევებს აფუჭებს ღრჭიალებს და ხმაურობს და პრაღელების არ მოწონება დაიმსახურა ამაზე რარას იტყვი???
იდეალური არავინააა
ხომ ხედავ სიმენსის კომბინოებს სახსრებში ბზარები გაუჩნდა სიმენსმა მოიხადა სახალო ბოდიში იმ ქალაქებტან რომლებმაც ეგ ტრამვაები ყიიდეს და პრობლემის აღმოსაფხვრელად გაგზავნა სპეციალისტები
This post has been edited by TramwayMan on 7 Feb 2011, 21:53