პრობლემა არაა.
ალბათ აბრეშმის გზის შესახებ ყველამ იცით რომელიც საქართველოზე,(ასევე გარკვეულ წილად აზერებზეც და სომხებზეც ) გადიოდა, ეს იყო სავაჭრო გზა რომლეიც აკავშირებდა ევროპას აზიასთან და პირიქით, მაგრამ შემდეგ ამ გზის "უპირატესობები" დაიჩრდილა და ეს სავაჭრო გზები ეხლა რამოდენიმე ქვეყნის საშუალებით გადის, მაგალითად თურქეთის საშუალებით., ან თუნდაც ეგვიპტის. ასე რომ ეს შენი კავკასია აღარავის უნდოდა ამ შენი კონფლიქტებით და არეულობით.
მე ვამბობ რომ ეს გზა უნდა აღდგეს, როგორც ხმელეთზე ასევე, მაღლა - ცაში!
ტავ ჯორჯიას 20 წლიანი ხელშეკრულება აქვს გაფორმებული. მათ პირობა დადეს რომ თბილისს ცენტრად აქცევდნენ კავკასიაში.
მაგრამ პირიქით გააკეთეს.
მათ ბათუმის აეროპორტიც აიღეს მმართველობაში რათა თბილისის აეროპორტზე ფასები ეკონტროლებინათ და შესაბამისად კნოკურენტი არ ეყოლებოდათ. მთავარი აქცენტი კი სტამბული ათათურქის აეროპორტზე გააკეთეს. სტამბული რომ უკვე ცენტრია ამას ლაპარაკი არ უნდა. თუნდაც ყველაზე მარტივი მაგაილითი, ჩვენ ხშირად ვსარგებლობთ თურქიშ ავიახაზებით(რომელიც დღეში ორჯერ დაფრინავს), რომლის მეშვეობით ვხვდებით ევროპის ნებისმიერ ადგილას და ასევე ამერიკაში, სწორედ ამიტომაც არის დატვირთული ეს რეისები. არადა ესფუნქცია თბილისის აეროპორტს უნდა ჰქონოდა. მაგრამ ტავი შეგნებულად არ აკეთებს.
ახლა ბაქოში შენდება ახალი აეროპორტი ოთხი დიდი( ბ747, ა380 )გეითი, ანუ 8 პატარა გეითი.
ყერევანის აეროპორტს აქვს 5 გეითი.
აზერბაიჯანის ავიახაზები საკმაოდ კარგი კომპნაიაა, უკვე ჰყავს 1 ბ767 და კიდევ ელოდება მეორეს, ასევე შეუკვეთა ბ787 , 2014 წელს მიიღებს და დაიწყებს ფრენებს ამერიკაში. (აი მაშინ კი დაგვერხევა)
მარა ნუ იღელვებ, სომხებიც არ ჩამოუვარდებიან აზერებს, არმავიას დირქტორმა განაცხადა რომ ისინი დაინტერესებულნი არიან ამერიკაში ფრენებით კერძოდ კი ლოს ანჯელესში(ყველაზე დიდი დიასპორა აქვთ მანდ), და ამისათვის ა340-600 ან ა330 ის შეძენეას გეგმავენ, არმავიას დაფრინავს აბსოლიტურად ყველგან სადაც შეძIლება რომ იფრინო, მათ შორის 2011 წელს დაამატა შემდეგი მიმართუელბები(ვენეცია, მიუნხენი, ბრატისლავა, მარსელი, ლიონი, ბრატისლავა, უკვე დაფრინავს ბირმინგჰემსა და დელიში. ჩამონათვალს აღარ გავაგრძლელებ, გული არ გაგისკდეთ.
არმავიას აქვს უკვე 2 ქარხნიდან გამოყვანილი ლაინერეი ერთი ა319 ია და მეორე კი სუხოი, 2 სეერჯეს კიდევ ელოდება, ეს კომპნია ვითარდება
ფაქტიურად კავკასიის რეგიონში ყველაზე ცუდი მდგომარეობა აირზენას აქვს(2005 წლის შემეგ არცერთი რეგულარული რესი დაუმატებია თბილისიდან, გარდა თეირანისა). ჩვენი ერთი პლიუსი ისაა რომ ჩვენ ბათUმიც გვაქ, სომხები აქ იჭედებიან.
თბილისის აეროპორტის უპირატესობები? არ ვიცი.
რითი ვართ ზვარტნოტცის აეროპორტზე უკეთესი?
არც ფასები გვაქვს დაბალი და არც ფასების შესაბამისი მომსახურეობა.
მიშამ ამიტომაც აშენებს ფოთის და კუთაისის აეროპორტებს რომ ტავი როგრმე აიძულოს ფასები დაწიოს, ფაქტიურად მიშა ტავს კონკურენტს უქმნის.
ვნახოთ რა იქნება.
მე უკვე ბევრჯერ ვთქვი და ეხლაც ვიტყვი რომ აირზენამ დზროზე უნდა აითვისოს ისეთი მიმართულებები როგრიციაა : ტალინი, ვილნიუსი, ბერლინი, რომი, მადრიდი, დელი, ანკარა, აშხაბადი, სანამ კონკურენნტები გამოუჩნდებიან ამ მიმართულებებზეც

მგონი მალე მინსკის რეისს გაუქმებს, ბელავია ყოველდღე დაფრინავს აირზენა კი 3 ჯერ, სეერჯით.
აირზენა ან ვერ ვითარდება ან არ ვითარდება

და ძალიან გულიმწყდება, ამიტომაცააა რომ სქაი ჯოჯრჯიას განცხადება დამაიმედა
mikhoკაია.
* * *
ხო დამავიწყდა რომ მეთქვა ათათურქის მფლობელია ასევე ტავი.

თბილისის აერპორტმა 2010 წელს 820 000 მგზავრი გაატარა, არმავიამ კი იმავე წელს 800 000 მგზავრი

(სირცხვილი)
ისე ერევანმა 2010 წელს 1 600 000 მგზავრი გაატარა

მე იმდეი მაქვს რომ თბილი წელს 1 200 000 მგზავრს გაატარებს.