მაგათ კი გააუქმეს, მაგრამ აგერ ტაშკენტი აპირებს ახლა 20-მდე ახალი ვაგონის ყიდვას და მერე კიდევ დაჭირდებათ ტრამვაის ვაგონები.
თან თუ აქ დაიწყება ტრამვაის წარმოება, ტაშკენტის გარდა შეიძლება პავლოდარი და ალმა-ატაც დაინტერესდნენ ჩვენი ქართულ-ჩეხური ვაგონებით და აღარ დაუწყებენ რუსეთში ძებნას.
ასევე უკრაინა.
ბაქოში და ერევანში კი გაუქმდა, მაგრამ მომავალში შეიძლება ბაქოშიც აღადგინონ ტრამვაი და შეიძლება ეგენიც ჩვენი კლიენტები გახდნენ

ანუ ამით იმის თქმა მინდა, რომ ჩეხებს შემთხვევით არ აურჩევიათ საქართველო ტრამვაის წარმოებისთვის და ამ შანსის ხელიდან გაშვება არ შეიძლება.
* * *
TramwayManადრე ვლაპარაკობდით ამ ვიდეოზე
http://www.youtube.com/watch?v=N3phV42USqsლიანდაგი კარგი ჩანს, მაგრამ ტრამვაი ძალიან ნელა გადადის ამ ესტაკადაზე.
Facebook-ზე ჩეხებს ვკითხე და მიპასუხეს: "ეგ ესტაკადა ავარიულ მდგომარეობაშიაო".