ილია ვერ იქნება? მარა რატომ გაჩერდებოდნენ მეფის ჯვართან?
ალბათ ვინმე მაღალჩინოსანი. თუ მაღალჩინოსანია გარდაცვლილი 1900-1916 წლებში მაშინ საიდან მოყავდათ? სავარაუდოდ ვერის რომელიმე ეკლესიიდან! თუ კი მაშინ ალბათ ვერის სასაფლაოზე წაიყვანენ! ხო ლოგიკურია! ვერის სასაფლაო ყველაზე ახლოსაა ვერის ხიდდთან!
* * *
მოდი გავაგრძელოთ ფოტოზე ფიქრები! აღნიშნული ფოტო დიმიტრი ერმაკოვის კოლექციის ნაწილია! შესაბამისად დიმა თავის კოლექციაში ნაკლებად ჩართავდა ვიღაცის ფოტოს. მის ფოტოკოლექციაში ვიღაცასაც კი რაღაცა განსაკუთრებული ნიშანთვისება აქვს!
აღნიშნული ცერემონიალს ფოტოგრაფი რაღაცა მიზეზის გამო ან დამთავრებულს ან დასამთავრებელს გადაუღებდა! მე ვთვლი რომ ცერემონიალი დამთავრებულია და შესაბამისად კუბოს თავი იმიტომაა ცალკე მდგარი. აქ რომ ყოფილიყო პირიქით ანუ კუბოს მიტანის პროცესი გამოდის რომ ხალხი კუბოზე ადრე დადიოდა ადრე.

გაგიგიათ რომ ადრე გასვენებაში ჯერ ხალხი მიდიოდეს და მერე კუბო? ანუ გამოდის რომ ფოტოგრაფმა გადაწყვიტა შეექმნა ფოტო ისეთ მომენტში როცა შესაძლებელი იქნებოდა კუბოს დაფიქსირებაც! სხვა შემთხევაში კუბოს ხელით კი არ წაიღებდნენ არამედ კატაფალკით წაასვენებდნენ.
მოკლედ, ფოტოზე არის მიცვალებულის ჯვარზე დასვენების შემდგომი პროცესია და შემის ღრმა რწმენით კუბო ხიდის საწინააღმდეგო მიმართულებით წაიყვანენ!!!!!!!!!!!!! სამწუხაროდ კატაფალკის ცხენები არ ჩანს გარკვევით თუმცაღა შორსმდგარი ფაეტნის მიმართულება მაფიქრებისნებს რომ აქეთ მოდიან(ჩემი ლოგიკის საწინააღმდეგოს ამტკიცებს მარცხნივ ცხენის ტავები, სავარაუდოდ მანდაც ფაეტონია

)
მოკლედ აქ რომ კატაფალკიდან გადმოყავდეთ მიცვლაებული მაშინ კუბოს სხვა მდგომარეობა ექნებოდა. მეორე კატაფალკაც ხომ არ იქნებოდა ?
ისე რამდენად ნორმალურია მიცვალებულის გასასვენებლად მღვდლების მონაწილეობა ცერემონიალში და მით უმეტეს ბაირაღებით ხელში? ეგება სასულიერო პირის დაკრძალვაა?
მოკლედ ვინც არ უნდა გარდაცვლლიყო ფაქტია რომ კუბო ვერაზეა და შესაბამისად ვერის სასაფლაოზე წავლენ!
This post has been edited by surprizi on 4 Dec 2014, 14:43