გუშIნ ვიმგზავრე კვლავ ბორჯომის მატარებით საღამოს, გორიდან თბილისისკენ.
მასეთი ვაგონები და სკამები არ მინახია ჯერ, ახალი იყო ჩემთვის არადა ხშირად დავდივარ ხოლმე და მაგ დროს დელიფინი მატარებელია ხოლმე და სხვა იყო.
ძრავებს ჰქონდათ სრულიად სხვანაირი ხმა უფრო სწორად ჩუმი იყო სრულიად და მარტო წკმუტუნებდა და რაც უფრო კრეფდა იმატებდა წკმუტუნი ოღონდ ძაან ჩუმი და წყნარი მგონი ასინქრონული ძრავები უყენია სულ.
თანაც ძალიან რბილად მოდიოდა და პირველად ვნახე რომ მასეთი სიჩქარე აკრიფოს ელექტრიჩკამ.
ძალიან სწრაფად მოყავდა, ეგ ბორჯომი სხვათაშორის დილით რომ მიდის აქედან და იქიდან ღამე ჩამოდის სულ სწრაფად დადის,.
შუადღის არ დაყავთ ხოლმე ეგრე.
მეგობრის აიფონზე ჯიპიესმა 120 კმ/სთ აჩვენა. ხიდისთავი-უფლისციხის გადასარბენზე.
ქახვრელი-გრაკალის გადასარბენზე.
კიდევ რამდენი გადასარბენზე.
მეტეხი-კასპი
ხანდაკი-ქსანი 2
ძეგვში რომ ახალი ხიდია იმაზე შხუილით გადმოაიარა მონელება მერე დაიწყო.
გვირაბს რომ გამოსცდება და ზაჰესისკნ მოდის მანდ კლდეს რომ უახლოევდებიან და დაკლაკნილი იწყება მუდამ უნელებენ ეს ეგრევე შევარდა და მეორე მოსახვევზე ოდნავ მოუნელა.
ხიდზე 80-ით გადმოიარა.
მოკლედ ისე მოდიოდა ყველას ასწრებდა

ავჭალას რომ გამოსცდა და დიდუბისკენ წამოვიდა მანდაც 120-ით მოდიოდა ჩამოიტოვა ყველა მანქანა უკან
This post has been edited by TramwayMan on 4 Jul 2012, 12:39