Kublichaხო, ანუ სამ ბაგირზე მოძრაობს, აქედან ორი მზიდია, რაც უფრო მდგრადს ხდის ქარის ზემოქმედების მიმართ და მეტ წონას უძლებს.
ეგ იძლევა დიდი ზომის გონდოლის და მეტი რაოდენობის მგზავრის გადაყვანის საშუალებას.
რაც შეეხება Detachable, მასეთი ტიპის, რომელიც წრეზე მოძრაობს გაუჩერებლივ, ყველა ეგეთი იქნება.
ეგ იძლევა საშუალებას, სადგურზე (თუნდაც შუალედურზე) მოიხსნას ბაგირიდან და ნელა იმოძრაოს ხალხის ჩასასხდომად/დასაცლელად.
ისე, რომ სისტემა არ გაჩერდეს და ჰაერში არ გამოეკიდოს წინ მყოფი და უკან მომავალი გონდოლები.
ხოლო ქანქარისებული ტიპისას კი არ სჭირდება მოხსნა, რადგან ერთდროუალად მოძრაობს ორი გონდოლა და მთლიანად სისტემა ჩერდება ორივეს სადგურზე შესვლისას.
მაგას Aerial Tramway-ს უწოდებენ - reversible tramways
http://gondolaproject.com/aerialtram/ასეთს, შუალედურ სადგურს მხოლოდ შუაში თუ გაუკეთებ.
გამონაკლისი ეს ვარიანტია, რომელიც არაა Detachable, მაგრამ აღარაა პოპულარული.
http://gondolaproject.com/pulsedgondola/ერთადაა შეჯგუფებული გონდოლები, რაც იძლევა სადგურზე ხალხის ერთიანად ჩასხდომის/დაცლის საშუალებას.
http://gondolaproject.com/2010/06/01/techn...ulsed-gondolas/