საავტომობილო გზების დეპარტამენტის ტექნიკური დავალების თანახმად
სამტრედია-გრიგოლეთის საავტომობილო გზა დაყოფილია ოთხ ძირითად
ლოტად:
- ლოტი I – კმ 0+000 – კმ 11+500;
- ლოტი II – კმ 11+500 – კმ 30+000;
- ლოტი III – კმ 30+000 – კმ 42+000;
- ლოტი IV – კმ 42+000 – კმ 54+000;
საანგარიშო სიჩქარე _ 120 კმ/სთ
ჰორიზონტალური მრუდის მინიმალური რადიუსი – 3000 მ;
მაქსიმალური გრძივი ქანობი – 1.36 %;
მინიმალური ამოზნექილი მრუდი – 32 000 მ;
მინიმალური ჩაზნექილი მრუდი – 30 000 მ;
სავალი ნაწილის განივი ქანობი – 2 %;
სამოძრაო ზოლების რაოდენობა _ 4
მიწის ვაკისის სიგანე – 28.5 მ;
სავალი ნაწილის სიგანე – 2X7.5 მ;
სამოძრაო ზოლის სიგანე – 3.75 მ.
გამაგრებული გვერდულის სიგანე _ 3.0 მ;
გამყოფი ზოლის სიგანე _ 4.0 მ
გამაგრებული გვერდულის სიგანე გამყოფ ზოლთან _ 1.0 მ;
გზისპირი _ 0.75 მ
E-60 მაგისტრალის სამტრედია-გრიგოლეთის მონაკვეთის მოდერნიზაციის პროექტისამტრედია გრიგოლეთის კმ 11,5 - კმ 30,0 მონაკვეთის მოდერნიზაცია (ლოტი II)
გარემოზე ზემოქმედების შეფასება
ნოემბერი 2013
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)