მოკლედ დავწერ ჩემ შთაბეჭდილებებს იტალიაზე. რათქმა უნდა ღირსესანიშნაობებზე არა.. იმაზე რაც ამ განყოფილებაში უფრო განიხილავენ:
რომის ავტობუსები: ძირითადად ივეკოები, ასევე მერსედეს ციტარო. 90% კონდიციონერს რთავენ. ანუ ისეთშიც მომიწია ჯდომა სადაც კონდიციონერის არსებობის პირობებში იგი გამორთული იყო: რამდენჯერმე ტაბლო ჩამქვრალი შემხვედრია, განსაკუთრებით ეს ვაგზალთან ბოლო გაჩერებაზე უნდა იმკითხაო რომელი ავტობუსი დგას


არსებობს ტროლეიბუსის ერთი ხაზი, სადაც ბოლო რამდენიმე გაჩერება იგი ავტონომიური სვლით გადის. მოძრავი შემადგელობა: Solaris Ganz. თავისი 11 წლისათვის კარგად გამოიყურებიან. ტრეოლეიბუსებთან ერთად ხაზზე ავტობუსებიც მუშაობენ. რატომღაც მგონია რო ეს ერთი ხაზი მალე ჩაილურის წყალს დალევს



ტრამვაი. არსებობს 6 ხაზი. მოძრავი შემადგენლობა 4 სხვადასხვა ტიპისაა. ყველაზე ახალ მოდელზე არ მიმგზავრია, დანარჩენბს შორის მომეწონა 1948-1952 წლებში გამოშვებული ვაგონები

1948-1952 წლებში გამოშვებული ტრამვაის სალონი:

ტრამვაი SOCIMI

ტრამვაი CITYWAY ROMA I


მეტრო. ჩვენი სჯობია

. ბნელი, ჩახუთული. მატარებლები, განსაკუთრებით ძველი მოხატულია გრაფიტით, თანაც ზოგ ძველ შემადგენლობაზე ისე, რო მხოლოდ მემანქანის მინაა სუფთა

. ახალი მატარებლები კონდიციონერითაა და ელექტრონული ტაბლოთი, ძველებს არც ერთი აქვთ და არც მეორე. იგივე მატარებლები გამოიყენება საგარეუბნო ხაზზე ოსტია ლიდოს მიმართულებით. მოკლედ მე მიყვარს თბილისის ოქტომბრის რევოლუციის ფორტი



ექსკალატორი

სადგური ოსტია ანტიკა, ხაზზე რომა - კიდო ოსტია

ტაქსებს რაც შეეხება სრული ზოოპარკია რომში, მარა ყველა ერთ ფერში

დასუფთავების სამსახური


სახანძრო



ჩქაროსნული მატარებლები, ნუ აქ შედარებაც არ შეიძლება ჩვენთან.
ესეც მატარებელ frecciargento პირველი კლასი

ეს კი მისი მეორე კლასი

ფლორენცია ვენეცია გაგრძელებაში
Старый друг лучше новых двух... знает как испортить настроение
Пиво бывает двух видов: халявное и за свои деньги