ყოფილი საბჭოთა კავშირის ტერიტორიაზე გაუქმებული ტრამვაის სისტემები

ფრჩხილებში მოცემულია ელექტრო ტრამვაის გახსნის თარიღი.
1917 – კრემენჩუგი (1899)
1934 – კლაიპედა (1904)
1935 - იურმალა (1912)
1937 – პენზა (1935)
1941 – ქერჩი (1935) (მეორე მსოფლიო ომს შეეწირა)
1941 – კიროვოგრადი (1897) (მეორე მსოფლიო ომს შეეწირა)
1941 – პსკოვი (1912) (მეორე მსოფლიო ომს შეეწირა)
1941 – სევასტოპოლი (1898) (მეორე მსოფლიო ომს შეეწირა)
1941 – სტარაია რუსა (1922) (მეორე მსოფლიო ომს შეეწირა)
1944 – სოვეტსკი (1901)
1957 – ვიბორგი (1912)
1961 – კიშინიოვი (1913)
1966 – კისლავოდსკი (სატვირთო, 1904)
1967 – ჩერნოვცი (1897)
1969 – ნოვოროსიისკი (1934)
1970 – სიმფეროპოლი (1914)
1973 – სამარყანდი (1947)
1976 – განჯა (1933)
1976 - კოპეისკი (1949)
1980 – უგლეგორსკი (1958)
1994 – გროზნო (1932) (ჩეჩნეთის ომს შეეწირა)
1994 - კარპინსკი (1946) (უზარმაზარი თვითმავალი ექსკავატორის გავლის გამო ხაზი აყარეს და აღარ აღუდგენიათ, საქალაქთაშორისო ხაზი აკავშირებდა ქალაქ ვოლჩანსკთან)
1997 – ყარაღანდა (1950) (შახტების ინტენსიურმა დამუშავებისგან ლიანდაგი და საკონტაქტო სადენი დეფორმირდა, ტრამვაი შეიწირა შახტების დახურვამაც)
2001 – შახტი (1932)
2003 - სუმგაითი (1959)
2004 – არხანგელსკი (1916)
2004 – ბაქო (1924)
2004 – ერევანი (1932)
2006 – თბილისი (1904)
2006 – მაკეევკა (1924)
2007 – ასტრახანი (1900)
2008 – ივანოვო (1934),
2008 - სტახანოვი (1937)
2009 – ვორონეჟი (1926)
2010 – რიაზანი (1963)
2013 – ნოგინსკი (1924) (წესით დროებით შეჩერებული, საკკონტაქტო სადენი ჩამოხსნილია)
2015 - ავდეევკა (1965) (რუსეთ-უკრაინის ომის დროს მიადგა ზიანი, ტრამვაის მოძრაობა შეჩერებულია, საკონტაქტო სადენი ჩამოხსნილი)
2015 - ალმა ატა (1937) (რამდენიმე სერიოზული ინციდენტის შემდეგ დროებით შეჩერებულია, ეს დროებითი შეიძლება სამუდამოდ იქცეს)
დახურვის პირასაა ტრამვაი ძერჟინსკში, სავარაუდოდ 2016 წლიდან.