ყველაზე მაგარია რომ მსგავსი ფაქტი ორჯერ მოხდა მოსკოვში: ადრე ნორმების დარღვევით სარეკლამო აბრას ამონტაჟებდნენ და მაშინ მატარებელი გვირაბში დაეჯახა ბოძს, ხოლო მეორედ ახლახან რკინიგზის მშენებლობაზე იმის გამო რომ ინჟინრებს მერიამ გადასცა მიწისქვეშა კომუნიკაციების დეტალური რუკა, ოღონდ მასზე დატანილი მეტროს გვირაბის გარეშე (!), რადგან მეტრო სტრატეგიულ ობიექტად ითვლება. მაგრამ ამჯერად მატარებელი აღარ დასჯახებია.
* * *
ვაგონების მოდერნიზირების მეორედ გამოცხადებულ ტენდერში ერთადერთმა და ყველასათვის კარგად ცნობილმა პრეტენდენტმა ბოლოს და ბოლოს შეიტანა და შესაბამისად გაიმარჯვა კიდეც. კიდევ ერთხელ დავდებ გრაფიკს:
2 ერთეული - 1 სათაო, 1 შუალედური - არაუგვიანეს 31.05.2014 წ.
4 ერთეული - 2 სათაო, 2 შუალედური - არაუგვიანეს 31.08.2014 წ.
4 ერთეული - 2 სათაო, 2 შუალედური - არაუგვიანეს 30.11.2014 წ.
4 ერთეული - 2 სათაო, 2 შუალედური - არაუგვიანეს 31.12.2014 წ.
ვისაც აინტერესებდა მოდერნიზაციის დეტალური პროგრამა,
აი მშვენიერი დოკუმენტიჩამოწერილი ვაგონების ფოტოებს და კოორდინატებს დავდებ ამ დღეებში, ახლა დრო არ მაქვს.
და რაც მთავარია გუშინ 81-502-ით ვიმგზავრე.
Real SAABs don't leak. They just mark their territory.