მოკლედ ამ სოლარისის შეძენას ძაან მარტივად მივუდექი.
მაინტერესებს მაგ EBRD-ს სესხის(30მლნ ევრო) გარდა თუ აპირებს მერია თანხის დამატებას....აქვე მინდა შეგახენოთ იაპონიის 4.2 მლნ $-იანი გრანტი.(ჰიბრიდული ავტობუსების შესაძენად)..
150 - 12მ-იანი ავტობუსები. თითოზე - 200 000 EUR თითოზე( მარტო EBRD-ს სესხით)
შედარებისთვის 2013-ში რიგაში ჩატარდა ტენდერი ახალი ავტობუსების შესაძენად. გაიმარჯვა სოლარისმა
ჯამში 175 ავტობუსი - 58.3 მლნ ევროდ
მაქედან მარტო 60 იყო 12მ-იანი დანარჩენი 18მ. თითო სოლარისი რიგის მერიას დაუჯდა:
Solaris Urbino 12 - 242,500 EUR
Solaris Urbino 18 - 318 000 EUR
წინა სატენდერო შემოთავაზევა Solaris Bus & Coach S.A -ს – 48 656 719.00 ლარი - 100 ავტობუსის საფასური.
486.567.19 ლარი თითოზე - ესეც სცდება 200 000-იან ნიშნულს (ევროებში). შარშანდელი კურსით.
ჩემი აზრით Solaris ვერ მოიგებს ტენდერს.
ეს ორი ვარიანტიღა მრჩება. პირადად აზიური არაფერი მინდა. თუნდაც ჰაიტეკი
Zhengzhou Yutong Bus Co LTD
XIAMEN GOLDEN DRAGON BUS CO
ამ ორიდან ერთი წინა ტენდერზე მოხსნეს .. ვკითხულობთ :
- სატენდერო კომისიის გადაწყვეტილებით, კომპანია XIAMEN GOLDEN DRAGON BUS CO-ს დისკვალიფიკაცია მოხდა, რადგან თბილისის მერიის ცნობით, ტენდერში წარმოდგენილმა ავტობუსის მოდელმა ვერ დააკმყოფილა ტექნიკური და ხარისხობრივი მოთხოვნები.
"განსაკუთრებით აღსანიშნავია, რომ ამ კომპანიას არ აღმოაჩნდა შემოთავაზებულ ავტობუსზე, ხარისხის დამადასტურებელი ევროპის პარლამენტის 2007/46/EC სერტიფიკატი (EC type-approval certificate)" -
This post has been edited by nodara95 on 24 Jan 2016, 23:38