ესენი მოვაგროვე და ამოვკრიფე აქედან
http://www.georoad.ge/ნატახტარი–აღაიანის მონაკვეთიპროექტის განხორციელების ვადები:
20.03.2006წ.-30.05.2009წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 16 კმ.თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის (კმ27-კმ43) 16 კმ.-იანი მონაკვეთი მოდერნიზებულია
4 ზოლიან ავტომაგისტრალად. თითოეული მიმართულების სავალი ნაწილის სიგანე 11,50 მეტრია.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულეს კომპანიებმა: შ.პ.ს. „ზიმო“ და სს. „ექსენ პროჟე, ინშაათ, თურიზმ ვე თიჯარეთის თბილისის ფილიალი“.
აღაიანი–იგოეთის მონაკვეთიპროექტის განხორციელების ვადები:
20.03.2006წ-30.05.2009წსამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 12 კმ.თბილისი-სენაკი-ლესელიძის საავტომობილო გზის კმ 44-55 მონაკვეთზე სამუშაოები დაიყო ორ ეტაპად, პირველ ეტაპზე განხორციელდა
მარჯვენა მიმართულების ბეტონის საფარიანი ახალი საავტომობილო გზის მშენებლობა - ხოლო მშენებლობის მეორე ეტაპზე
მარცხენა მიმართულების არსებული საავტომობილო გზის რეაბილიტაცია.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულეს კომპანიებმა: შ.პ.ს. „ზიმო“ და სს. „ექსენ პროჟე, ინშაათ, თურიზმ ვე თიჯარეთის თბილისის ფილიალი“.
იგოეთი-სვენეთის მონაკვეთიპროექტის განხორციელების ვადები:
05.03.2008-29.12.2010წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 25 კმ. (კმ55-კმ80) იგოეთი–სვენეთის მონაკვეთზე პროექტის, ფარგლებში განხორციელდა
4 ზოლიანი, ცემენტობეტონის საფარიანი გზის 25კმ-იანი მონაკვეთის სამშენებლო სამუშაოები.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულეს კომპანიებმა: შ.პ.ს. „აშტრომი“ და შ.პ.ს. „ნიუ ენერჯი“.
სვენეთი-რუისის მონაკვეთისამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 15 კმ. (29.07.2009-30.06.2013წ.)თბილისი-სენაკი-ლესელიძის ს/გზის (კმ80-კმ95) სვენეთი-რუისის მონაკვეთის
4 ზოლიან ჩქაროსნულ ავტომაგისტრალად მოდერნიზების სამუშაოები
3 ლოტად განხორციელდა.
ლოტი I - თბილისი-სენაკი-ლესელიძის ს/გზის კმ80-კმ84,75 მონაკვეთი პროექტის განხორციელების ვადები:
29.07.2009-31.10.2011წ.ლოტი I - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
-4,75კმპროექტის ფარგლებში განხორციელდა
4 ზოლიანი, ცემენტობეტონის საფარიანი გზის 4,75კმ-იანი მონაკვეთის სამშენებლო სამუშაოები.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულა კომპანია: “Akkord Industry Construction Investment Corporation” OJSC in Georgia “Akkord Georgia”.
ლოტი II - თბილისი-სენაკი-ლესელიძის ს/გზის კმ84,75-კმ86,2 მონაკვეთი პროექტის განხორციელების ვადები:
01.08.2009-15.05.2013წ.ლოტი I I - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
-1,45კმ (ლიახვის ესტაკადის მშენებლობა);
პროექტის ფარგლებში განხორციელდა მდ. ლიახვზე
4 ზოლიანი ხიდი-ესტაკადის მშენებლობა საგზაო მისასვლელებით.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულა კომპანია: “Akkord Industry Construction Investment Corporation” OJSC in Georgia “Akkord Georgia”.
ლოტი III - თბილისი-სენაკი-ლესელიძის ს/გზის კმ86-კმ94 მონაკვეთი
(გვირაბების მშენებლობა გორის უღელტეხილზე) პროექტის განხორციელების ვადები:
29.07.2009-30.06.2013წ.ლოტი I I I - სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
-8კმ (მოეწყო 2 გვირაბი)
პროექტის ფარგლებში განხორციელდა
4 ზოლიანი ცემენტობეტონის გზის მშენებლობა.
სამშენებლო სამუშაოებს ასრულებს კომპანია: “TODINI Costruzion Generali SPA”.
რუისი–აგარის მონაკვეთიპროექტის განხორციელების ვადები:
17.12.2012წ.-17.12.2014წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 19 კმ.რუისი-აგარის მონაკვეთის მოდერნიზაცია-რეკონსტრუქციის პროექტი ითვალისწინებს
11 კმ-ან მონაკვეთზე გზის არსებული მიმართულების შენარჩუნებას I კატეგორიის გზის პარამეტრების მისაღებად საჭირო გაუმჯობესებით, მომდევნო
8 კმ-იან მონაკვეთზე კი აგარის შემოვლითი ახალი მიმართულების გზის მშენებლობას.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულა კომპანია: ”China Nuclear Industri”.
აგარა-ზემო ოსიაურის მონაკვეთიპროექტის განხორციელების ვადები: (სამშენებლო სამუშაოების დაწყებიდან
-27 თვე)
სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 12 კმ.2013 წელს გამოცხადდა საერთაშორისო ტენდერი აგარა-ზემო ოსიაურის 12 კმ-იანი მონაკვეთის მშენებლობაზე. მშენებლობის სამუშაოები კი
2014 წელს დაიწყება. აღნიშნულ მონაკვეთზე აშენდება
4-ზოლიანი ცემენტ-ბეტონის საფარიანი გზა.ქუვეიტური კომპანია “Copri Construction Enterprises W.L.L“
ზესტაფონი-ქუთაისის შემოვლითი-სამტრედიის გზასამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 56.5 კმობიექტი დაყოფილია 3 სამშენებლო მონაკვეთად
- 3 ლოტადქუთაისის შემოვლითი გზა - ლოტი Iპროექტის განხორციელების ვადები:
26.11.2012წ.-25.08.2014წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 17.3 კმქუთაისის შემოვლითი გზის მშენებლობის პროექტი ითვალისწინებს ცემენტ-ბეტონის საფარიანი გზის მოწყობას,
მომავალში ორი ზოლის დამატების პერსპექტივის გათვალისწინებით.
სამშენებლო სამუშაოებს ასრულებს კომპანია: “TODINI Costruzion Generali SPA” TAKENAKA CIVIL ENGINEERING&CONSTUCTION CO. LTD“.
ქუთაისის შემოვლითი–სამტრედიის მონაკვეთი – ლოტი IIპროექტის განხორციელების ვადები:
18.07.2012წ.-18.07.2014წ. სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 24.0 კმაღნიშნული პროექტის ფარგლებში შენდება 29 მიწისქვეშა გასასვლელი, 24 რკინაბეტონის წყალგამტარი მილი, 8 გზაგამტარი და ხიდი.
სამშენებლო სამუშაოებს ასრულებს კომპანია: “TODINI Costruzion Generali SPA” TAKENAKA CIVIL ENGINEERING&CONSTUCTION CO. LTD.
ზესტაფონი–ქუთაისის შემოვლითი გზა – ლოტი III(მათი დასრულება
2013-2015 წლებში ეტაპობრივად მოხდება.)
სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 15.2 კმზესტაფონი-ქუთაისის ახალი შემოვლითი გზის მშენებლობის პროექტით გათვალისწინებულია 15.2 კმ-იან მონაკვეთის
4 ზოლიანი ჩქაროსნული გზის პარამეტრებით მშენებლობა. სამტრედია–გრიგოლეთის გზა – ლოტი Iსამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 11.5 კმ.(სამშენებლო სამუშაოები აქტიურ ფაზაში 2014წელს შევა, სამშენებლო პერიოდი
30 თვეა.)
აღნიშნულ მონაკვეთზე აშენდება ახალი მიმართულების
4 ზოლიანი ასფალტ-ბეტონის გზა.
სამშენებლო სამუშაოებს ასრულებს კომპანია: შ.პ.ს. ალტკომი.
ქობულეთის შემოვლითი გზასამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 33,6 კმობიექტი დაყოფილია 2 სამშენებლო მონაკვეთად
- 2 ლოტად.ქობულეთის შემოვლითი გზის მშენებლობა სენაკი-ფოთი-სარფის არსებული საავტომობილო გზის კმ61-დან იწყება და ჩაქვი–მახინჯაურის საავტომობილო გვირაბებთან მთავრდება.
ქობულეთის შემოვლითი გზა – ლოტი Iპროექტის განხორციელების ვადები:
01.01.2011წ.-01.06.2014წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 14.7 კმ. (ლოტი 1 - ჩოლოქი-სარფის გზის ახალი მიმართულება
12,4 კმ და ჩაქვი-მახინჯაურის გზის არსებული მიმართულება [B]2,3 კმ - სულ 14,7 კმ.)
I-ლი ლოტის შემადგენელი ჩაქვი-მახინჯაურის გზის არსებულ მიმართულებაზე
კი 2.3 კმ-იანი მონაკვეთის 4 ზოლიან მაგისტრალად რეკონსტრუქციის სამუშაოები.
სამშენებლო სამუშაოები შეასრულა კომპანია: "SINOHYDRO.
ქობულეთის შემოვლითი გზა - ლოტი IIპროექტის განხორციელების ვადები:
24.05.2013წ.-18.02.2016წ.სამშენებლო მონაკვეთის სიგრძე
- 18.9 კმ. (ლოტი 2 - ქობულეთის შემოვლითი გზის კმ12-კმ31 მონაკვეთი -
18.9 კმ.)
ქობულეთის შემოვლითი გზის კმ. 12-კმ. 31 მონაკვეთზე დაგეგმილია 18.9კმ ასფალტ-ბეტონის საფარიანი გზის მოწყობა, 16 ხიდის, მათ შორის, 7 გზაგამტარის, 2 გვირაბისა და 64 წყალგამტარი მილის მშენებლობა.
სამშენებლო სამუშაოებს ასრულებს კომპანია: "SINOHYDRO“
This post has been edited by vasili77o on 19 Sep 2014, 11:09